Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej od km 0+00 do km 0+242,76 w Lubaszczu”.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej od km 0+00 do km 0+242,76 w Lubaszczu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej od km 0+00 do km 0+242,76 w Lubaszczu obejmującego przebudowę drogi na działce 325 wraz z zabezpieczeniem i przebudową uzbrojenia telekomunikacyjnego Orange Polska S.A. kolidującego z budową drogi na działkach nr 325 i 310 w Lubaszczu, gmina Nakło nad Notecią. 2.1 Stan istniejący: Droga wewnętrzna zlokalizowana na działce o numerze ewidencyjnym 325 w Lubaszczu stanowi obsługę komunikacyjną dla przyległej zabudowy jedno i wielorodzinnej, szkoły, Pomorskiego Ośrodka Maszynowego. Jezdnia do km 0+161 posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 3,5 m z prawostronnym chodnikiem, na dalszym odcinku objętym opracowaniem z trylinki o szerokości ok 8 m. Nawierzchnia bitumiczna posiada liczne ubytki i spękania, natomiast nawierzchnia z trylinki jest zdeformowana zarówno w przekroju podłużnym jak i poprzecznym. Na wysokości placu zabaw przy drodze zlokalizowany jest plac pełniący rolę parkingu. Na obszarze objętym niniejszym opracowaniem obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego – Uchwała nr IX/160/2011 Rady Miejskiej w Nakle nad Notecią z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego we wsi Lubaszcz. Dla obszaru KD3 plan przewiduje wykonanie ulicy jednojezdniowej, dwupasmowej z dwustronnym chodnikiem. W związku z planowaną przebudową drogi na działce nr 325 w Lubaszczu, gmina Nakło nad Notecią zachodzi konieczność przebudowy kolidującej z projektowanym zagospodarowaniem terenu istniejącej telekomunikacyjnej linii napowietrznej oraz zabezpieczenie przed uszkodzeniem rurociągu kablowego. Zasadnym jest (nie jest to czynność obowiązkowa), aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także dla uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do wyceny oferty. 2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Jezdnia i chodniki: Projektuje się jezdnię o szerokości 5,0 m do km 0+172 a na dalszym odcinku 5,5 m. Trasa w planie składa się z odcinków prostych o długości łącznej 242,76 m. Z prawej strony jezdni bezpośrednio przy krawężniku zlokalizowany jest chodnik o zmiennej szerokości od 1,25 m (przewężenia przy słupach oświetleniowych) do 2,3 m. Z lewej strony zakłada się zaramowanie konstrukcji jezdni opornikiem. Chodnik z lewej strony o szerokości 1,5 m oddzielony jest od jezdni pasem zieleni o szerokości 1,0 – 1,5 m. Zatoki postojowe: Projektuje się zatoki postojowe o parkowaniu równoległym od km 0+066,87 do km 0+083,87 i prostopadłym od km 0+136,14 do km 0+170,15. Zjazdy: W celu skomunikowania działek zlokalizowanych przy drodze wewnętrznej projektuje się zjazdy do posesji o parametrach zjazdu indywidualnego i publicznego. Rozwiązanie wysokościowe: Rozwiązanie wysokościowe nawiązuje do istniejących zjazdów. Spadki niwelety wynoszą od 0,47% do 3,55%. Załamanie niwelety wyokrąglono łukami o promieniach R=430-1500 m. Projektowany spadek poprzeczny jednostronny 2%. Projektowane powierzchnie:  Jezdnia – 1 254,51 m2,  Zjazdy – 125,37 m2,  Chodniki – 833,10 m2,  Zatoki postojowe – 206,87 m2,  Wyniesione przejścia dla pieszych – 60,00 m2,  Zieleń – 522,01 m2. Parametry techniczne:  Klasa drogi – D,  Kategoria obciążenia ruchem – KR1,  Prędkość projektowa 30 km/h,  Szerokość jezdni – 5-5,5 m,  Chodnik – z prawej strony szerokość zmienna min. 1,25 m, z lewej strony szerokość 1,5 m,  Zatoki postojowe: parkowanie równoległe, prostopadłe. Przekroje normalne: Jezdnia  warstwa ścieralna AC8S o gr. 4 cm,  warstwa wiążąca AC11W o gr. 4 cm,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o gr. 20 cm,  mieszanka związana cementem C1,5/2 o gr. 15 cm po zagęszczeniu,  geowłóknina. Zjazdy i wyniesione przejścia dla pieszych  kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm,  podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o gr. 4 cm,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o gr. 20 cm,  mieszanka związane cementem C1,5/2 o gr. 15 cm po zagęszczeniu,  geowłóknina Chodniki  kostka brukowa betonowa o gr. 6 cm,  podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o gr. 4 cm,  podsypka piaskowa o gr. 15 cm, Zatoki postojowe  płyty ażurowe o gr. 10 cm wypełnione kruszywem frakcji 5/8 mm,  podsypka piaskowa o gr. 5 cm,  podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o gr. 20 cm,  mieszanka związana cementem C1,5/2 o gr. 15 cm po zagęszczeniu,  geowłóknina. W związku z kolizją istniejącej telekomunikacyjnej linii napowietrznej stanowiącej własność Orange Polska S.A. z projektowanym zagospodarowaniem przebudowywanej drogi należy:  Przebudować do nowej lokalizacji słupy kablowe oznaczone na rysunku ST-1 do ST-5; słupy wybudować jako pojedyncze żelbetowe słupy długości 7,0m,  Na nowo wybudowanych słupach należy zamontować osprzęt dla mocowania kabli napowietrznych,  Przełożyć z wykorzystaniem osprzętu na nową podbudowę słupową istniejące kable napowietrzne typu XzTKMXpwn,  Zamontować na słupach St1 oraz ST3 skrzynki słupkowe SS10A z łączówkami LSA PLUS 2/10. Ewentualne telefoniczne kable ziemne należy na całej długości skrzyżowania z projektowaną drogą zabezpieczyć rurami dwudzielnymi A110 PS, której końce należy uszczelnić pianką poliuretanową. Po przebudowaniu sieci teletechnicznej należy zdemontować nieczynne uzbrojenie telekomunikacyjne i przekazać do Orange Polska. Nowo wybudowany odcinek sieci teletechnicznej zainwentaryzować geodezyjne, natomiast nieczynne urządzenia usunąć z map geodezyjnych. Szczegółowy zakres robót znajduje się w projekcie wykonawczym branży drogowej i projekcie budowlanym branży telekomunikacyjnej załączonymi do przetargu. 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa obejmująca: projekt wykonawczy branży drogowej, projekt budowlany i wykonawczy branży telekomunikacyjnej, 2) Przedmiar i formularz kosztorysu ofertowego dla branży drogowej, 3) Przedmiar i formularz kosztorysu ofertowego dla branży telekomunikacyjnej 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla branży drogowej, 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla branży telekomunikacyjnej, 6) Projekt stałej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 8 000,00 złotych, (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Przebudowa drogi gminnej od km 0+00 do km 0+242,76 w Lubaszczu”. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie:  w pieniądzu,  poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK,  gwarancji bankowej,  gwarancji ubezpieczeniowej  poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: dowodu dokonania przelewu b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ETAP I 1. Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ ( załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ. ETAP II 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 7 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy, (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) dokument potwierdzający wniesienie wadium 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach