Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.:„Przebudowa drogi gminnej na działce nr 748 w Minikowie, gmina Nakło nad Notecią.”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.:„Przebudowa drogi gminnej na działce nr 748 w Minikowie, gmina Nakło nad Notecią.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty objęte niniejszym zamówieniem obejmują przebudowę drogi wewnętrznej we wsi Minikowo, od km 0+019.72 do km 0+139.88 na działkach o nr ew. 748 i 673 obręb Ślesin, gmina Nakło nad Notecią.Stan istniejący:Istniejąca droga jest drogą wewnętrzną, zlokalizowaną na działce nr ew. 748 oraz 673 obręb Ślesin, gmina Nakło nad Notecią, która stanowi obsługę komunikacyjną do Gospodarstwa Rolnego w Minikowie oraz budynku handlowego - zlokalizowanych przy przedmiotowej drodze. Nawierzchnia wykonana jest z płyt betonowych typu „trylinka” gr. 15 cm, szerokości 5,00 m, zamknięte krawężnikiem betonowym 15 x 30 x 100 cm i znajduje się w złym stanie technicznym. Istniejąca droga jest mocno zdeformowana, złuszczona oraz spękana w przekroju poprzecznym i podłużnym, co po opadach deszczu powoduje powstawanie zastoisk wody i przyczynia się do dalszej degradacji nawierzchni. Od km 0+019.72 do km 0+104.01 po stronie prawej znajduję się chodnik z kostki brukowej betonowej szerokości 1,50 m, zdeformowany w przekroju poprzecznym i podłużnym. W km 0+065.77 - strona prawa - występuje zjazd do budynku handlowego o nawierzchni kostki brukowej a w km 0+103.73, zjazd gruntowy na przyległą działkę.Zakres przedmiotu zamówienia: Projektuje się wykonanie nawierzchni drogi po istniejącym śladzie o szerokości 5,00 m. Droga wewnętrzna ma swój początek w osi Drogi Krajowej nr 10 – punkt węzłowy km 0+000 drogi wewnętrznej.Początek zakresu obejmującego projekt w km 0+019.72, koniec zakresu w km 0+139.88.Parametry techniczne planowanego do przebudowy odcinka drogi: a) Parametry techniczne: Założenia projektowe ogólne:  Klasa drogi – D  Teren – równinny  Kategoria obciążenia ruchem - KR1  Prędkość projektowa: 30 km/h  szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej: 5,0 m  teren zabudowy  chodnik z kostki brukowej gr. 6 cm– odsunięty od jezdni o szerokości 1,5 m oraz 2,0 m  zatoka postojowa z kostki brukowej betonowej gr.8 cm: szer. 5.0 m  pobocza – gruntowe: szer. 0.75 m, spadek poprzeczny 8%  zjazdy o szerokości 4.0 m – bitumiczny wyokrąglone łukami R3 na połączeniu krawędzi jezdni z zjazdem, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ze skosami 1:1 na połączeniu jezdni z zjazdem  kategoria ruchu – KR1  obciążenie obliczeniowe 100kN  20 letni okres żywotności nawierzchni - przebudowa  Projektowany spadek poprzeczny – spadek jednostronny 2% - pochylenie na lewą stronę b) Nawierzchnia jezdni oraz zjazdów bitumicznych – nowa konstrukcja:  Warstwa ścieralna z AC8S 3 cm  Warstwa wiążąca AC11W 3 cm  Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 mm, gr. 20 cm (w miejscach poszerzenia)  Warstwa wzmacniająca podłoże – mieszanka związana z cementem C1,5/2 gr. 15 cm (w miejscach poszerzenia) c) Chodniki W ramach inwestycji przewidziano przebudowę istniejącego chodnika. Chodnik w miejscach odsuniętych od drogi będzie miał szerokość 1,50 m, a chodnik przyjezdniowy będzie miał szerokość 2,0 m. Spadek nawierzchni chodnika w kierunku jezdni 2%. - kostka brukowa betonowa gr. 6 cm - podsypka cementowo – piaskowa gr. 4 cm - w-wa odsączająca z piasku o wodoprzepuszczalności min. 8 m/dobę gr. 10 cm d) Zjazdy z kostki brukowej betonowej, zatoka postojowa z kostki brukowej betonowej: W celu skomunikowania działek sąsiadujących z drogą zaprojektowano zjazdy od krawędzi jezdni do granicy działki. Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ze skosami 1:1 na połączeniu jezdni ze zjazdem. - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm - podsypka cementowo – piaskowa gr. 3 cm - podbudowa betonowa – beton C8/10, gr. 20 cm - mieszanka związana z cementem C1,5/2 gr. po zagęszczeniu 10 cm (nie dopuszcza się wykonania metodą na miejscu). e) Pobocza - gruntowe f) Zatoka postojowa W celu właściwej obsługi komunikacyjnej Centrum Aktywności Społecznej zaprojektowano zatokę postojową przyjezdniową szerokości 5,0 m z możliwością parkowania prostopadłego względem drogi. Ilość stanowisk 8, w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej. Wymiary stanowisk szerokość 2,50 m, długość 5,00 m, stanowisko dla osób niepełnosprawnych szer. 3,60 m, dł. 5,00 m. Należy wykonać obniżenie krawężnika przy chodniku na stanowisku dla osoby niepełnosprawnej w celu bezkolizyjnego dotarcia projektowanego budynku. g) Rozwiązanie wysokościowe - niweleta Rozwiązanie wysokościowe zgodnie z dokumentacją projektową. W miejscu prowadzenia robót, do głębokości 1.5 m, nie stwierdzono występowania wody gruntowej. Podłoże zostało zakwalifikowane do grupy nośności podłoża G2 h) Zestawienie nawierzchni:  Jezdnia 600,80 m2  Zjazdy bitumiczne 10,63 m2  Pobocze gruntowe 87,42 m2  Chodniki 137,92 m2  Zatoki postojowe 103,60 m2  Projektowana zieleń 195,03 m2  Rodzaj i lokalizacja nawierzchni przedstawiona jest na planie zagospodarowania terenu. Odwodnienie: Zachowany zostaje istniejący powierzchniowy system odwodnienia poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne nawierzchni na przyległy teren. Organizacja ruchu na czas budowy: Na czas robót należy opracować Projekt czasowej Organizacji Ruchu – wraz z wymaganymi opiniami i zatwierdzeniami. Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą. Obowiązki Wykonawcy: 1) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). 2) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami. Wykonawca ma obowiązek dokonać aktualizacji uzgodnień, wydanych przez poszczególnych gestorów sieci, które są zlokalizowane w miejscu prowadzenia robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty. 3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ tj. Dokumentacja projektowa branży drogowej, przedmiar, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,projekt stałej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 7 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy, (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 1.1. Aktualne na dzień składania ofert do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ ( załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach