Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. „Rozbudowa odcinka drogi gminnej nr 090832C – ul. Młyńska od km 0+279 do km 0+505 w Nakle nad Notecią”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. „Rozbudowa odcinka drogi gminnej nr 090832C – ul. Młyńska od km 0+279 do km 0+505 w Nakle nad Notecią”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia i stan istniejący: Zakres zadania przewiduje rozbudowę ul. Młyńskiej na długości ok. 230 m wraz z budową nowego przepustu. W związku z przebudową istniejącego w ul. Młyńskiej przepustu Dn 600 na przepust o średnicy Dn 1000, będzie on kolidował ze znajdującymi się na głębokości ok. 1,7 m sieciami wodociągowymi. Konieczne jest przebudowanie odcinków obu sieci za pomocą przecisku sterowanego. Przeciski pozwolą zlokalizować nowe odcinki sieci poza obszarem kolizji. Kamienny mur oporowy i przepust są w złym stanie technicznym. Nowy, żelbetowy płytowy mur oporowy ma być wykonany z betonu C25/30, hydrotechnicznego, o zwiększonej szczelności i mrozoodporności. Zbrojenie stalą A-IIIN i A-I. Zaleca się by mur miał charakter monolityczny i był wykonany bez przerw technologicznych, co wiąże się z zastosowaniem betonu o wydłużonym czasie zdolności do upłynniania. W ramach zadania jest również przebudowa oraz zabezpieczenie istniejącej napowietrznej linii energetycznej nN (majątek ENEA Operator) oraz obwodu oświetlenia drogowego (majątek ENEA Oświetlenie). Przebudowa sieci elektroenergetycznej konieczna jest w związku z rozbudową ulicy Młyńskiej w Nakle. W związku z rozbudową ul. Młyńskiej w Nakle nad Notecią wraz z budową nowego przepustu, wystąpiła kolizja z istniejącą siecią telekomunikacyjną – kanalizacją kablową jednootworową wraz z kablami w niej przebiegającymi. W celu usunięcia kolizji należy przebudować istniejącą kanalizację poza obręb projektowanej rozbudowy ul. Młyńskiej. Po wybudowaniu nowego odcinka kanalizacji, zostaną wykonane wstawki kablowe na istniejących kablach. 2.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: W zakresie zadania przewiduje się rozbudowę ul. Młyńskiej na długości ok. 230m wraz z budową nowego przepustu. Numery ewidencyjne działek, na których przewidziane są roboty: dz. nr 2621/4, dz. nr 2619/10, dz. nr 2619/7, dz. nr 2618/5, dz. nr 2618/6, dz. nr 2619/9, dz. nr 2565/8, dz. nr 2609. Rozbudowa ul. Młyńskiej na części odcinka polegać będzie na wykonaniu nowej jezdni po nowej trasie osi (przesunięcie w kierunku południowym). W związku z planowanym przesunięciem osi projektuje się poszerzenie jezdni na łuku do szerokości 8,0 m. Ma to na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu. Dodatkowo przesunięcie drogi spowoduje odsunięcie się jezdni od istniejącego budynku nr 14 na minimalną odległość 1,2 m. Wykonana zostanie również ścieżka pieszo – rowerowa. Zjazdy projektowane są z nawiązaniem do warunków lokalnych (szerokość jezdni zjazdu). W ramach inwestycji planowana jest także budowa nowego przepustu z rur żelbetowych fi1000 wraz z wymianą istniejącej po północnej stronie drogi murowanej komory na studnię rewizyjną z kręgów żelbetowych fi 2000. Południowy wylot połączony będzie z projektowanym murem oporowym. Przewiduje się umocnienie skarp i dna rowu odprowadzającego. W zawiązku przesunięciem w kierunku południowym wylotu przepustu konieczne będzie przesunięcie także w kierunku południowym wylotu zaprojektowanego kanału deszczowego. Wody opadowe odprowadzane będą zgodnie ze spadkami poprzecznymi i podłużnymi poprzez projektowane wpusty oraz separator koalescencyjny ze zintegrowanym osadnikiem do przebudowywanego przepustu za pomocą przykanalika (przepustu). Przebudowie ponadto wymagać będą również istniejące sieci wodociągowe kolidujące z planowaną przebudową przepustu. 2.2 Rozwiązania konstrukcyjne: Jezdnia: Nawierzchnia projektowanej jezdni wykonana zostanie zgodnie z „Katalogiem typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych”, jak dla kategorii ruchu KR-2. - warstwa ścieralna, AC 11S 50/70 – 5 cm; - warstwa wiążąca, AC 16W 50/70 – 7 cm; - podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie – 20 cm; - warstwa odsączająca, pospółka – 15 cm; Ciągi pieszo-rowerowe: - kostka betonowa czerwona bezfazowa – 8 cm; - podsypka cementowo-piaskowa (1: 4) – 3 cm; - podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie – 15 cm; - warstwa odsączająca z pospółki – 15 cm. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA BY KOSTKA BETONOWA NA CIĄGU PIESZO – ROWEROWYM BYŁA BEZFAZOWA I KOLORU CZERWONEGO. Zjazdy: - kostka betonowa – 8 cm; - podsypka cementowo-piaskowa (1: 4) – 3 cm; - podbudowa z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie – 20 cm; 2.3 Projekt stałej organizacji ruchu i organizacja ruchu na czas budowy. Prowadzenie robót drogowych powinno odbywać się z zachowaniem oznakowania zgodnego z obowiązującymi przepisami. 2.4 Sieć uzbrojenia podziemnego i uzgodnienia. Istniejące uzbrojenie terenu działki objętej opracowaniem i warunki wykonywania robót w ich pobliżu przedstawiono na naniesieniach sieci przewodów uzbrojenia terenu. W przypadku wątpliwości co do lokalizacji uzbrojenia należy wykonać przekopy kontrolne celem dokładnej lokalizacji urządzeń podziemnych (zgodnie z uzgodnieniami). Wykopy kontrolne wykonywać sposobem ręcznym, wszystkie prace budowlano-inżynieryjne wykonywać pod nadzorem osób uprawnionych i przeszkolonych. 2.5 Przebudowa istniejącego uzbrojenia telefonicznego. W związku z rozbudową ul. Młyńskiej w Nakle nad Notecią i budową nowego przepustu, wystąpiła kolizja z istniejącą siecią telekomunikacyjną – kanalizacją kablową jednootworową wraz z kablami w niej przebiegającymi. W celu usunięcia kolizji należy przebudować istniejącą kanalizację poza obręb projektowanej rozbudowy ul. Młyńskiej. Po wybudowaniu nowego odcinka kanalizacji, należy wykonać wstawki kablowe na istniejących kablach. Przełączenia kabli będą wykonane „bezprzerwowo” – wykonując złącza równoległe z dwóch stron przełączanego kabla - nie powodując przerw w istniejącej sieci telekomunikacyjnej. Po sprawdzeniu działania i wykonaniu pomiarów, ze złączy równoległych należy wyłączyć odcinki „starego” kabla. Przebudowa kabla światłowodowego powinna być wykonana – zgodnie z warunkami wydanymi przez Exatel, właściciela kabla. Należy wykonać wstawkę nowym kablem Z-XOTKtsd 48J+4Jn, na odcinku pomiędzy studniami nr 1 i nr 3. 2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ: 1) Projekt budowlany - branża drogowa, branża teletechniczna, branża elektryczna, branża konstrukcyjna, branża sanitarna, 2) Projekt wykonawczy - branża drogowa, branża teletechniczna, branża elektryczna, branża konstrukcyjna, branża sanitarna, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża drogowa i sanitarna, branża teletechniczna, branża elektryczna, branża konstrukcyjna. 4) Przedmiar - branża drogowa i sanitarna, branża teletechniczna, branża elektryczna, branża konstrukcyjna – jako dokument pomocniczy dla wykonawcy, niewiążący. 5) Projekt przebudowy występującej na terenie robót zieleni. 2.7 Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji wszelkich odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz koszt utylizacji po stronie wykonawcy). 2.8 Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami. 2.9 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki. Wykonawca ma obowiązek zaktualizować wydane przez gestorów sieci warunki wykonania robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty. 2.10 Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą. 2.11 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 20.000,00 złotych, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Rozbudowa odcinka drogi gminnej nr 090832C – ul. Młyńska od km 0+279 do km 0+505 w Nakle nad Notecią” Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie:  w pieniądzu,  poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK,  gwarancji bankowej,  gwarancji ubezpieczeniowej  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju, Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ETAP I 1. Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ ( załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ. ETAP II 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 7 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy, (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach