Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.: „Przebudowa ulic: Świerkowej i Rybackiej w miejscowości Występ”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.: „Przebudowa ulic: Świerkowej i Rybackiej w miejscowości Występ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest przebudowa ulic: Świerkowej i Rybackiej w Występie, gmina Nakło n/Not – etap I, polegająca na wykonaniu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,00 m z poszerzeniem na łuku do 6,16 m. Prace stanowią pierwszy Etap zakresu prac związanych z przebudową ww. ulic. Zakres Etapu I branży drogowej obejmuje wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni jezdni z kruszywa oraz wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na istniejącej i poszerzonej podbudowie z kruszywa łamanego oraz odtworzenie istniejących rowów. Struktura istniejącej nawierzchni Konstrukcja istniejącej nawierzchni jezdni (licząc od niwelety drogi) składa się z warstwy podbudowy – 20 cm – istniejąca podbudowa z kruszywa łamanego (destrukt betonowy wymieszany z kruszywem wapiennym). Zakres przedmiotu zamówienia Rozwiązanie sytuacyjne nawiązuje do istniejącego przebiegu trasy dróg gminnych. Początek przebudowy ulicy Rybackiej rozpoczyna się od lokalnie przyjętego km 0+000 do km 0+515,50 (początek łuku) a następnie ulicę Świerkową do lokalnie przyjętego km 0+681,30 (do skrzyżowania z ulicą Dębową), do istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego. Jezdnię zaprojektowano o szerokości 5,00 m i nawierzchni z betonu asfaltowego. Parametry techniczne planowanego do przebudowy odcinka drogi: a) Parametry techniczne: Założenia projektowe ogólne:  Klasa drogi D,  Teren równinny,  Droga jednojezdniowa, dwupasowa,  Kategoria obciążenia ruchem KR1,  Prędkość projektowa: 30 km/h  szerokość jezdni: szerokość podstawowa od 5,0 m do 6,16  przebieg drogi – terenem zabudowy  spadki poprzeczne na odcinkach prostych – jednostronny 2%  pobocze gruntowe szerokości 0.75 m b) Warunki gruntowo-wodne Do głębokości wykonanych odwiertów nie stwierdzono występowania warstwy wodonośnej. Na rozpatrywanym terenie stwierdzono występowanie prostych warunków gruntowo-wodnych. Grupa nośności podłoża G1. c) Rodzaj nawierzchni - konstrukcja, przekroje normalne – Etap I Przyjęto kategorię ruchu KR1 d) Konstrukcja nawierzchni na jezdni i zjazdów bitumicznych – na istniejącej nawierzchni Warstwa ścieralna z AC8S 4 cm e) Konstrukcja nawierzchni na jezdni – nowa konstrukcja Warstwa ścieralna z AC8S 4 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 mm, gr. 20 cm. Schematy konstrukcji nawierzchni przedstawiono na załączonym do postępowania rysunku przekrojów normalnych wraz ze szczegółami konstrukcyjnymi. f) Rozwiązanie wysokościowe - niweleta Rozwiązanie wysokościowe nawiązuje do istniejących nawierzchni jezdni oraz zjazdów. g) Zestawienie nawierzchni: Jezdnia - 3 433,23 m2 Pobocze gruntowe - 1 021,97 m2 Odwodnienie: Zachowany zostaje istniejący powierzchniowy system odwodnienia poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne nawierzchni do istniejącej infrastruktury kanalizacyjnej – wpustu kanalizacji deszczowej na ulicy Rybackiej, istniejącego rowu oraz na przyległy teren pasa drogowego. Organizacja ruchu na czas budowy: Na czas robót należy opracować Projekt czasowej Organizacji Ruchu – wraz z wymaganymi opiniami i zatwierdzeniami. Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą. Obowiązki Wykonawcy: 1) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). 2) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami. Wykonawca ma obowiązek dokonać aktualizacji uzgodnień, wydanych przez poszczególnych gestorów sieci, które są zlokalizowane w miejscu prowadzenia robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty. 3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa branży drogowej, 2) Przedmiar, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 7 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy, (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 1.1. Aktualne na dzień składania ofert do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ ( załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach