Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację robót budowlanych w ramach zadania pn. „Nowoczesne Centrum Kultury w Nakle nad Notecią – Rewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację robót budowlanych w ramach zadania pn. „Nowoczesne Centrum Kultury w Nakle nad Notecią – Rewitalizacja Nakielskiego Ośrodka Kultury”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją sali kinowej w budynku Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią. Zadanie zostało podzielone na 2 części: Część I – roboty elektryczne wewnątrz budynku i roboty ogólnobudowlane (roboty rozbiórkowe i malarskie), Część II – roboty instalacyjne (kanały wentylacji mechanicznej, obudowa z płyt gipsowo-kartonowych). Lokalizacja budynku/pomieszczenia Nakielski Ośrodek Kultury położony jest przy ul. Mickiewicza 3 w Nakle nad Notecią. Pomieszczenie sali kinowej wraz ze sceną położone są na parterze budynku. Dotychczasowy sposób użytkowania Sala kinowa w budynku Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią wykorzystywana jest przede wszystkim jako miejsce do projekcji filmów, organizowania wystąpień, konferencji i koncertów czy prowadzenia zajęć dla osób starszych oraz innych wydarzeń kulturalnych. Planowane przeznaczenie Zakres przewidywanych prac nie wprowadza zmian w funkcjonowaniu przedmiotowych pomieszczeń. Wykonane prace mają na celu poprawienie estetyki i funkcjonalności sali kinowej oraz doprowadzenie do stanu obecnie obowiązujących standardów. Zakres prac Części I przedmiotu zamówienia: Roboty elektryczne wewnątrz budynku i roboty ogólnobudowlane: 1) Prace instalacyjne elektryczne – demontaż łączników instalacyjnych oraz gniazd wtyczkowych, demontaż opraw oświetleniowych i szaf rozdzielczych, układanie kabli w budynkach, badanie linii kablowej i pomiary instalacji uziemiającej, montaż szaf rozdzielczych, przygotowanie podłoża oraz montaż osprzętu instalacyjnego, montaż łączników i przycisków instalacyjnych z podłączeniem, montaż opraw i gniazd, sprawdzenie, badanie i pomiar skuteczności zerowania, montaż korytek kablowych, montaż uziemienia ochronnego i instalacji odgromowej, badania i pomiary instalacji. 2) Prace ogólnobudowlane – rozbiórka posadzki z tworzyw sztucznych, demontaż kurtyny i mechanizmu przesuwnego, rozbiórka elementów murowanych i betonowych, wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych, demontaż ściennej boazerii drewnianej, przebudowa ścianki z płyt g-k pod sceną wraz z pracami malarskimi. Zakres prac Części II przedmiotu zamówienia: Roboty instalacyjne (kanały wentylacji mechanicznej, obudowa z płyt gipsowo-kartonowych): 1) Wykonanie kanałów do wentylacji mechanicznej z blachy stalowej ocynkowanej z izolacją z wełny mineralnej oraz nawietrznikami wirowymi, sterowanymi/regulowanymi hydraulicznie (tylko w sali kinowej), 2) Obudowa kanałów wentylacyjnych na rusztach pojedynczych, jednowarstwową płytą gipsowo-kartonową (tylko w sali kinowej), Ze względu na wykonywanie prac wewnątrz budynku, koszt rusztowania należy ująć w kosztach ogólnych wykonawcy. Szczegółowy zakres prac przewidzianych w zakresie zadania przedstawiono w przedmiarze robót. Dołączona do SIWZ dokumentacja projektowa została opracowana na szerszy zakres prac, obejmuje ona również prace modernizacyjne sali kinowej będące przedmiotem niniejszego zamówienia. Podstawą do przyjęcia i oceny ofert jest formularz kosztorysu ofertowego wykonanego na bazie przedmiaru robót dołączonego do SIWZ. Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem ofert, mającej na celu zapoznanie się Wykonawców z warunkami panującymi na miejscu wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający wskazuje poniższą osobę w celu ustalenia czasu, miejsca i przebiegu wizji lokalnej: 1) Jarosław Woźny – Inspektor Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, tel. 052 3867 987, e-mail: wozny.jaroslaw@umig.naklo.pl Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w przedmiotowym postępowaniu. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary, kosztorysy ofertowe oraz STWOR, należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 6) kosztorys ofertowy, sporządzony metodą uproszczoną; 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). 1. Do oferty w postępowaniu wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach