Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację projektu TERMORENOWACJA PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNEJ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Wiejskiej 13 nr sprawy 11-2012

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 2-4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 2-4 2-4
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    REGON: 00058444840000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację projektu TERMORENOWACJA PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNEJ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Wiejskiej 13 nr sprawy 11-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na termorenowacji Przychodni Specjalistycznej SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Wiejskiej 13, w skład których wchodzi w szczególności: - ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej metodą wdmuchiwania - nowe obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej - przebudowa schodów zewnętrznych i ich zadaszeń - ocieplenie ścian budynku metodą lekko-mokrą - wykonanie wokół budynku opaski betonowej - przebudowa instalacji piorunochronnych zgodnie z dokumentacją i Projektem Budowlanym stanowiącym załączniki do niniejszej SIWZ 2) Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: KOD CPV - 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, 45421000-5 Instalowanie okien i drzwi 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3) Roboty należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową, przepisami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. 4) Ze względu na umówione wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiar robót dołączony do SIWZ ma wyłącznie charakter pomocniczy. Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Tadeusz Cisak tel. kont. 0-83 371-83-25. Wizja lokalna odbędzie się w dniach od 27 sierpnia do 30 sierpnia w godzinach od 9:00 do 13:00 . Zainteresowani Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie Zamawiającemu wniosku dokonania wizji lokalnej za pośrednictwem faksu, na nr: 83 371-83-24 5) Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z Prawem budowlanym oraz atestami higienicznymi. 6) Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności Przychodni. Wykonawca we własnym zakresie winien ogrodzić teren budowy w ramach wykonywanych robót budowlanych, zabezpieczyć istniejące ciągi pieszo-jezdne, chodniki i drogi na terenie prowadzenia inwestycji oraz odizolować front robót (zabezpieczyć przed przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń) do pozostałych pomieszczeń Przychodni. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem elementów nie podlegających wymianie w ramach realizowanej inwestycji. UWAGA - Ze względu na wykonywanie prac na obiekcie czynnym, wszelkie roboty związane z wyłączaniem mediów i demontażami materiałów i urządzeń winny być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. 7) Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 8) Roboty muszą być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 9) Szczegółowy zakres robót związany z realizacją zadania pn.: Termorenowacja budynku Przychodni Specjalistycznej SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. 10) Zamówienie współfinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie oraz środków własnych Szpitala. Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia, będzie dokonywana na rzecz Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, po zrealizowaniu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i dokonaniu odbioru częściowego/końcowego robót bez zastrzeżeń. 11) Zapłata za przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 10, nastąpi na zasadach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych) do 06 września 2012 do godz: 12:00 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Warunki wniesienia wadium: Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.]. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: być wystawione na Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP każdego z tych Wykonawców. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim Nr rachunku : 63 8039 0006 0000 0000 0455 0003 z dopiskiem; TERMORENOWACJA PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNEJ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Wiejskiej 13- wadium W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów z ust. 3 pkt b-e tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie. 7. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczył oferty wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaje odrzucona. 9. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą. 10. Warunki zatrzymania wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Żądanie ponownego wniesienia wadium - Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach