Przetargi.pl
Dostosowanie klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych w budynku DPS w Krasnymstawie

Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Kwiatowa 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576 32 15 , fax. 82 576 10 84
  • Data zamieszczenia: 2014-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie
    ul. Kwiatowa 1 1
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576 32 15, fax. 82 576 10 84
    REGON: 00065459800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych w budynku DPS w Krasnymstawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejących klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych z uwzględnieniem wymagań bezpieczeństwa pożarowego w budynku DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1. 1. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) roboty rozbiórkowe; CPV 45111100-9 - roboty w zakresie burzenia 2) montaż stolarki okiennej i drzwiowej; CPV 45421100-5 instalowanie drzwi i okien 3) balustrady schodowe; CPV 45421000-4 balustrady ze stali 4) montaż okien oddymiających; CPV 45331000-6 montaż instalacji wentylacyjno-nawiewnej 5) roboty murarskie; CPV 45262500-6 roboty murarskie 6) tynki i okładziny wewnętrzne; CPV 45131000-7 tynki i okładziny wewnętrzne 7) roboty malarskie; CPV 45442100-8 roboty malarskie 8) rusztowania; CPV 45262110-5 wznoszenie rusztowań, CPV 45262120-8 demontaż rusztowań 9) elementy stalowe; CPV 45262000-1 konstrukcje stalowe 2. Szczegółowy zakres i ilości prac oraz materiałów i sprzętu zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekt Wykonawczy. 3. Załączony do SIWZ Przedmiar Robót stanowi materiał pomocniczy, orientacyjny, który nie może być jedyną podstawą do pełnej (ofertowej) wyceny przedmiotu zamówienia. 4. Zamontowane materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania STWiORB i Projektu Wykonawczego oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać zamawiającemu. 5. Każdorazowo użyte w dokumentacji projektowej znaki towarowe, nazwy producentów urządzeń i wyrobów, służą określeniu minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, cech użytkowych wyrobów i urządzeń, jakim muszą odpowiadać oferowane wyroby i urządzenia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów i urządzeń równoważnych, zaś Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i wyroby spełniają wymagania określone w SIWZ i dokumentacji projektowej. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań technicznych równoważnych do opisanych w SIWZ i dokumentacji projektowej. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania SIWZ i dokumentacji projektowej. 7. Po uzgodnieniu z Zamawiającym, prace należy prowadzić w taki sposób, aby objęta była nimi tylko jedna klatka schodowa w danym czasie, zaś dwie pozostałe mogły być użytkowane w sposób nie utrudniający nadmiernie funkcjonowania placówki. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach