Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej Błędów-Jadwigów

Urząd Gminy w Błędowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-620 Błędów, ul. Sadurkowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6680656 , fax. 48 6680655
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Błędowie
    ul. Sadurkowska 13
    05-620 Błędów, woj. mazowieckie
    tel. 48 6680656, fax. 48 6680655
    REGON: 00053625500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej Błędów-Jadwigów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi Błędów- Jadwigów na odcinku o długości 2219 mb obejmująca swym zakresem wykonanie robót przygotowawczych, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-63 mm grubości 11 cm, i kruszywa o uziarnieniu 0-31,5 mm o grubości 9 mm skropienie podbudowy emulsją asfaltową kationową, wykonanie warstwy wyrównawczo -wzmacniającej z betonu asfaltowego, skropienie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 2. Przedmiar robót oraz opis techniczny stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszelkie zapisy zawarte w w/w dokumentach należy uznać jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Udokumentowanie równoważności proponowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy. Ilekroć w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót itp. wskazanie nazw producentów i typów urządzeń zastosowano jako przykład. Wykonawca może zastosować urządzenia lub materiały równoważne 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z projektem, przedmiarami robót i opisem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z którymi Zamawiający wymaga rozpoczęcia robót w roku 2019 poprzez wykonanie minimum robót pomiarowych związananych z przebudową drogi.(pozycja 1 kosztorysu ofertowego) stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ 4.Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Oznakowanie terenu robót b) Zagospodarowanie i zasilenie placu budowy c) Ubezpieczenie placu budowy d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej (wykonanie kosztorysu powykonawczego na wykonane roboty e) załączenie Deklaracji zgodności/certyfikatów na wbudowane materiały, f) Wykonanie projektu organizacji ruchu 5.Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36-cio miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. 6.Przewiduje się unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych , jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 tys. zł. ( dwadzieścia tysięcy złotych) zł w terminie do 29 listopada 2019 do godz. 9.00 2)Wadium może być wpłacone w pieniądzu na rachunek bankowy nr 91 9128 0002 2004 4000 3878 0004 w Banku Spółdzielczym Grójec o/Błędów z dopiskiem wadium do przetargu nr RŻL-II-271/10/2019 na „Przebudowę drogi gminnej Błędów- Jadwigów” lub wniesione w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3)Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach