Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, pn :Budowa oczyszczalni ścieków w Pułankach wraz z siecią kanalizacji sanitarnej wsi Frysztak z przełączeniem istniejącego systemu odprowadzania ścieków w m. Glinik Dolny i Twierdza, Gmina Frysztak

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 017 27777110 w. 302
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
    38-130 Frysztak
    tel. 017 27777110 w. 302
    REGON: 69058218600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, pn :Budowa oczyszczalni ścieków w Pułankach wraz z siecią kanalizacji sanitarnej wsi Frysztak z przełączeniem istniejącego systemu odprowadzania ścieków w m. Glinik Dolny i Twierdza, Gmina Frysztak
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, pn :Budowa oczyszczalni ścieków w Pułankach wraz z siecią kanalizacji sanitarnej wsi Frysztak z przełączeniem istniejącego systemu odprowadzania ścieków w m. Glinik Dolny i Twierdza, Gmina Frysztak w zakres którego wchodzą dwa odrębne zadania inwestycyjne: I. Budowa oczyszczalni ścieków w Pułankach . W ramach zadania wykonane zostaną: 1. Budynek administracyjno -socjalny pow. zabudowy 202,6m 2.Budynek wielofunkcyjny pow. zabudowy 169,4m 3.Budynek technologiczny pow. zabudowy 124,7m 4.Reaktor biologiczny, osadnik wtórny, pompownia osadu, komora przelewowa: pow. zabudowy 751,26m 5.Zagęszczacz osadu, pow. zabudowy 70,9m 6.Zbiornik retencyjny ścieków dowożonych pow. zabudowy 23,8m 7.Stacja preparatu: pow. zabudowy 35,39m 8.Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych: pow. zabudowy 2,43m 9.Pompownia ścieków oczyszczonych: pow. zabudowy 4,52m 10.Pompownia ścieków; pow. zabudowy 6,42m 11.punkt zlewny ścieków dowożonych pow.zabudowy 21,5m 12.Składowisko osadu odwodnionego skratek i piasku: pow. zabudowy 408,13m 13.Stanowisko poboru prób: pow. zabudowy 2.98m 14.Komora zasuw pow. zabudowy 5,76m Budynki oczyszczalni wyposażone zostaną w instalacje: wodną zasilaną z wodociągu komunalnego, elektryczną zasilaną z sieci głównej zakładu energetycznego i transformatora obsługującego oczyszczalnię, gazową z sieci głównej zakładu gazowniczego. Ogrzewanie zostało przewidziane z kotłowni opalanej gazem wspomaganej ogrzewaniem z kolektorów słonecznych. Opis przyjętej technologii oczyszczania ścieków: zakłada się część mechaniczną wyposażoną w stację zlewczą ścieków dowożonych ze zblokowanym urządzeniem do mechanicznego oczyszczania ścieków -sitopiaskownik-kratę,piaskownik separator piaskuUkład biologiczny oczyszczalni wyposażony w komorę napowietrzania osadu czynnego oraz osadnik wtórny i komorę pomiarową ścieków oczyszczonych. Część przeróbki osadów ściekowych w skład której wejdą zagęszczacz grawitacyjny osadu, mechaniczny zagęszczacz osadu oraz prasa taśmowa do odwadniania osadu. Ścieki doprowadzane będą do oczyszczalni ścieków kolektorem grawitacyjnym do pompowni ścieków, z której zostaną przetłoczone do budynku technologicznego. Na kracie zatrzymane będą zanieczyszczenia pływające i wleczone, które będą mechanicznie odwadniane i usuwane do kontenera. Skratki po odwodnieniu na prasie do skratek, będą higienizowane wapnem chlorowanym. W piaskowniku usuwana będzie zawiesina mineralna i w postaci pulpy piaskowo ściekowej pompowo transportowana do separatora piasku. Wydzielony piasek transportowany będzie do kontenera i wywożony na składowisko odpadów. Z węzła mechanicznego oczyszczania ścieki grawitacyjnie doprowadzone będą do komory osadu czynnego. Komora osadu czynnego natleniana będzie za pomocą systemu drobnopęcherzykowego napowietrzania ścieków przez system rusztów umieszczonych na jej dnie. Powietrze do rusztów doprowadzane będzie przez dmuchawy zlokalizowane w budynku technologicznym. Ścieki z komory napowietrzania odpływać będą przez komorę przelewową do rury centralnej osadnika wtórnego. W osadniku wtórnym następować będzie sedymentacja osadu czynnego i klarowanie ścieków oczyszczonych. Osad z leja osadowego osadnika wtórnego odprowadzany będzie do zblokowanej przepompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego. Stąd osad recyrkulowany zawracany będzie do komory osadu czynnego, a osad nadmierny wraz z ciałami pływającymi do grawitacyjnego zagęszczacza osadów. Ścieki oczyszczone odprowadzane bedą przez koryto zbiorcze z przelewem pilastym i dalej kanałem zamkniętym przez komorę pomiarową ilości ścieków do odbiornika. Osad z zagęszczacza grawitacyjnego osadu podawany będzie do odwadniania mechanicznego na prasie sitowo - taśmowej. Odwodniony osad składowany będzie czasowo na składowisku osadu odwodnionego, a jego zagospodarowanie uzależnione od badań laboratoryjnych. Przewiduje się automatyczne sterowanie pracą oczyszczalni. Elementy infrastruktury oczyszczalni i sieci: elektryczne, kanalizacyjne, technologiczne zostaną wybudowane w stopniu koniecznym do prawidłowego działania oczyszczalni ścieków. II.Budowa kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Frysztak z przełączeniem istniejącej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Twierdza i Glinik Dolny do projektowanej oczyszczalni ścieków w Pułankach. W ramach zadania wykonane zostaną: 1.Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej obsługującej 250 gospodarstw domowych . 2.Łączna długość kanalizacji grawitacyjnej wynosi 12003,5m -Ř 160 PVC - 1947m, Ř 200 PVC - 8621,5m, Ř315 PVC -1435m. Łączna długość kanalizacji ciśnieniowej wynosi 1273,5m -Ř 63PEHD -162m, Ř90PEHD -628,5m, Ř110PEHD -483 m, ze względu na kolizję sieci kanalizacji sanitarnej z siecią gazu wysokiego ciśnienia zastosowano materiał PE80 SDR17,6 o łącznej długości 217 m. 3.Projekt zakłada wykonanie 250 przykanalików o łącznej długości 1500 m. Długość sieci przyłączeniowej wyniesie 2675 m. 4.Zaprojektowano budowę 3 przepompowni sieciowych. Będą to obiekty podziemnne, zasilane z sieci energetyki zawodowej natomiast jako drugie źródło zasilania -awaryjnego, przewidziano możliwość podłączenia mobilnego agregatu prądotwórczego. Projektuje się wyposażenie przepompowni w 2 zespoły pompowe do pracy naprzemiennej. W okresie postoju przewiduje się chwilowe uruchamianie pomp mające na celu zapobieganie zatykaniu się pomp i osadzaniu osadu. Dobrane pompy pracują z wydajnością minimalną wynosząca 2,5 - 4,5 dmł s. Przy założeniu dopływu w granicach 1,0 dmł s, równoczesne włączenie nawet 3 sąsiednich obiektów nie spowoduje problemów eksploatacyjnych 4. Roboty ziemne 5. Kanały z rur kanalizacyjnych 6. Montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD, 7. Studzienki rewizyjne , 8. Studzienki kanalizacyjne , 9. Roboty naprawcze po wykonaniu sieci kanalizacyjnej , 10. Przekroczenia drogi wojewódzkiej , 11.Przekroczenie torów kolejowych Wspólny słownik zamówień CPV: 71.52.00.00-9 - usługi nadzoru budowlanego. Szczegółowy zakres robót związany z realizacją zadania pn.: - Budowa oczyszczalni ścieków w Pułankach -Budowa kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Frysztak z przełączeniem istniejącej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Twierdza i Glinik Dolny do projektowanej oczyszczalni ścieków w Pułankach zgodny jest z dokumentacją tj. projektami budowlano-wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, z którą można zapoznać się przed złożeniem oferty na stronie internetowej : www.frysztak.pl lub w pokoju nr. 14 w siedzibie Urzędu Gminy we Frysztaku ,38-130 Frysztak. Do obowiązków wykonawcy zadania pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Budowa oczyszczalni ścieków w Pułankach i Budowa kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Frysztak z przełączeniem istniejącej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Twierdza i Glinik Dolny do projektowanej oczyszczalni ścieków w Pułankach należy w szczególności: 1. wykonywanie zadań inspektorów nadzoru zgodnie z Ustawią z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1217, z późn. zm., 2. nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Frysztak a Wykonawcą robót budowlanych, 3. dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego zgodnie z właściwymi ustawami tj ustawą - Prawo zamówień publicznych i innymi aktami prawnymi obowiązującymi w zamówieniach publicznych. 4. współpraca z inwestorem tj. Gminą Frysztak,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy . W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 2. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00zł słownie: pięć tysięcy złotych do dnia 03.07.2009 r. do godz. 10:00 w wybranej przez siebie formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych 4.Wadium należy wnieść na adres Urzędu Gminy Frysztak, 38-130 Frysztak, ul. Ks. W. Blajera 20 . 5.W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej , należy wpłacić go na rachunek Urzędu Gminy Frysztak w Banku Spółdzielczym Strzyżów O/Frysztak nr rach: 95 9168 1027 5505 8519 2000 0005 - wyłącznie w formie przelewu. 6. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca powinien: a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia- nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki w pkt. 6 SIWZ pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 2 do SIWZ, tzn.: a) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym przypadku należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia) albo oba te dokumenty łącznie, c) oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych , tj. że nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie (art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy). Pod pojęciem wyrządzonej szkody należy rozumieć szkodę, która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania; - że, w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (art.24 ust.1 pkt 3 ustawy) lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego; - w przypadku osoby fizycznej, że nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki jawnej, że wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki partnerskiej, że partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, że komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku osób prawnych, że urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - w przypadku podmiotów zbiorowych, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - że wykonawca nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba że udział takiego wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) Oświadczenie, iż Wykonawca wyraża zgodę na sukcesywną wypłatę wynagrodzenia przez Zamawiającego na podstawie wystawianych przez Wykonawcę faktur za pełnienie nadzoru inwestorskiego w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego z tym że wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, rozliczane będzie w następujących okresach rozliczeniowych: a) dla zadania : Budowa oczyszczalni ścieków w Pułankach na podstawie protokołów odbiorów częściowych w trzech transzach , dwie pierwsze w oparciu o procentowe stopnie zaawansowania prac w terminie : pierwsza do 31 marzec 2010 r, druga do 30 czerwca 2010 r. i ostatnia po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze zadania w terminie do 31 grudnia 2010 roku, b) dla zadania : Budowa kanalizacji sanitarnej dla części miejscowości Frysztak z przełączeniem istniejącej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Twierdza i Glinik Dolny do projektowanej oczyszczalni ścieków w Pułankach na podstawie protokołów odbiorów częściowych w oparciu o procentowo wskazywane stopnie zaawansowania w trzech transzach , dwie pierwsze w oparciu o procentowe stopnie zaawansowania prac w terminie : pierwsza do 31 marzec 2010 r, druga do 30 czerwca 2010 r. i ostatnia po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze zadania w terminie do 31 grudnia 2010 roku, 3) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje załączony do SIWZ wzór umowy i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, DOKUMENTY 1) W celu spełnienia warunku o którym mowa w pkt.5.1. pdpk. a) SIWZ - Wykonawca przedkłada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu spełnienia warunku o którym mowa w pkt.5.1. pdpk. b) SIWZ - Wykonawca przedkłada a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony przez oferenta wykaz i dokumenty (kopia stosownych dokumentów a oryginał do wglądu) muszą potwierdzać, że: -inspektor nadzoru robót budowlanych posiada uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - inspektor nadzoru robót sanitarnych posiada uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - inspektor nadzoru robót elektrycznych posiada uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - inspektor nadzoru robót drogowych posiada uprawnienia bez ograniczeń w specjalności drogowej, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ,inspektor nadzoru robót budownictwa wodnego posiada uprawnienia bez ograniczeń w specjalności budownictwa wodnego, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie O.C.b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje. Zamawiający wymaga udokumentownia, że wykonawca pełnił przynajmniej 1 nadzór inwestorski w przedsięwzięciu o podobnym charakterze tj. w ramach budowy, przebudowy lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości Q śr. dobowej = 1 500 m?/d lub większej i co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej o podobnej długości czyli odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. o długości sieci głównej wraz z przyłączeniową 17 000 mb lub większej. 3) w celu spełnienia warunku o którym mowa w pkt.5.1. pdpk. c) - Wykonawca przedkłada - polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 ( słownie: dwa miliony złotych) 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 5) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie przedmiotu zamówienia b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego c) Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt. 6.2. podp. 1, podp.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Uwaga 1 : 1) Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach