Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego ogłasza przetarg
- Adres: 15-476 Białystok, ul. Poleska 27
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 6642351, 869 12 50 , fax. 85 664 23 51 wew. 15
- Data zamieszczenia: 2014-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego
ul. Poleska 27 27
15-476 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 6642351, 869 12 50, fax. 85 664 23 51 wew. 15
REGON: 05223690800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.modm.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na organizację spotkania roboczego przedstawicieli Rad Pedagogicznych szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja i obsługa jednodniowego spotkania roboczego przedstawicieli Rad Pedagogicznych szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie polegająca na: zapewnieniu sali konferencyjnej (wyposażonej w min. rzutnik multimedialny, ekran, tablicę flipchart, sprzęt nagłaśniający (w tym mikrofon), stoły i krzesła) dla grupy od 104 do 120 osób poza obrębem granic administracyjnych miasta Białegostoku i w odległości do 20 kilometrów od granic administracyjnych miasta Białegostoku w okresie od 2 do 13 czerwca 2014 r., w godzinach 13.30 - 18.45; zapewnieniu bufetu (z obsługą kelnerską), na który składać się będą: Tartinki dekoracyjne z pastami i wędlinami (100g/os.); Ciasto (sernik, szarlotka, czekoladowiec) (100g/os.); Ciasteczka bankietowe (40g/os.); Soki owocowe (100% sok; 400ml/os.), Podpiwek (200ml/os.); Woda z cytryną - bez ograniczeń; Kawa, herbata - bez ograniczeń oraz obiadu (z obsługą kelnerską), na który składać się będzie: Rosół z makaronem (250g/os.), filet z kurczaka, kibiny ze szpinakiem, babka i kiszka ziemniaczana, mix pierogów smażonych, zestaw surówek, sosy (420g/os. - podane na półmiskach), Soki owocowe (100% sok, 400ml/os.), Woda z cytryną - bez ograniczeń, Kawa, herbata - bez ograniczeń; transportu w dniu realizacji Zamówienia uczestników spotkania roboczego spod siedziby Zamawiającego (ul. Poleska 27, 15-476 Białystok) na miejsce realizacji Zamówienia oraz z miejsca realizacji pod siedzibę Zamawiającego (wyjazd: ok. godz. 13.00, powrót: ok. godz. 19.00). Informację na temat dokładnego terminu realizacji zamówienia oraz liczbę uczestników Zamawiający przekaże Wykonawcy na minimum 14 dni przed realizacją zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modm.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na organizację spotkania roboczego przedstawicieli Rad Pedagogicznych szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-05-05 - Realizacja usługi polegającej na zorganizowaniu dwudniowego, wyjazdowego, zamkniętego szkolenia dla 105 uczestników w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki
Dodano: 2014-07-11 - Zapewnienie obsługi 1 konferencji i 1 szkolenia w postaci bazy noclegowej, gastronomicznej i konferencyjnej.
Dodano: 2013-10-30 - Zapewnienie obsługi szkolenia w postaci bazy noclegowej, gastronomicznej i konferencyjnej w dniach 8-10 października 2013 roku
Dodano: 2013-09-16 - Zapewnienie obsługi szkolenia w postaci bazy noclegowej, gastronomicznej i konferencyjnej w dniach 8-10 października 2013 roku
Dodano: 2013-09-04 - Świadczenie usług noclegowo - żywieniowych oraz wynajem sali konferencyjnej podczas spotkań Rady Programowej realizowanych w ramach projektu Platforma współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju rejonu Puszczy Białowieskiej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet V ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych, oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Dodano: 2013-06-04 - Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej uczestnikom trzydniowych konferencji realizowanych w ramach zadania pn. Razem Dbamy o Środowisko, finansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Dodano: 2013-04-30 - Zapewnienie obsługi konferencji sędziów w postaci bazy noclegowej, gastronomicznej i konferencyjnej w dniach 10-12 czerwca 2013 roku.
Dodano: 2013-04-16 - Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej uczestnikom trzydniowych konferencji realizowanych w ramach zadania pn. Razem Dbamy o Środowisko 2, finansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Dodano: 2013-03-15 - Świadczenie usług hotelarskich, przewozu osób a także cateringowych z okazji Inauguracji działalności artystycznej Opery i Filharmonii Podlaskiej - Europejskiego Centrum Sztuki w Białymstoku
Dodano: 2012-08-14