Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Szpitalna 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
ul. Szpitalna 1 1
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na naprawę i konserwację sprzętu medycznego w SP ZOZ Kłodzko oraz wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - Naprawa , konserwacja i przeglądy sprzętu medycznego znajdującego się w szpitalach, przychodniach i stacjach pogotowia ratunkowego będących w zarządzie SP ZOZ Kłodzko. CPV 50421000-2. Zadanie nr 2 - Wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych.Kod CPV -905132000-8. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga następującego wadium od Wykonawców: Zadanie nr 1 - 3000 zł, Zadanie nr 2 - 1000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. w złożonej ofercie przedłożą oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wszystkich wymogów zawartych w: - u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami,- specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ ), -innych przepisach dotyczących prowadzonego postępowania. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: - Sprawdzeniu dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - Sprawdzeniu czy przedłożona oferta jest zgodna z: u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r, siwz, innymi przepisami dotyczącymi prowadzonego postępowania - Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wszystkie wymagane w u.p.z.p. i siwz dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Zaświadczenie - koncesję uprawniającą Wykonawcę do wykonywania czynności będących przedmiotem postępowania ( dotyczy zadania nr 1). Oświadczenie zgodne z art. 24 Ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu firm z którymi zawarł umowy w ciągu ostatnich dwóch lat na realizację zamówień o podobnym zakresie oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku gdy okres działalności wykonawcy jest krótszy niż dwa lata to obowiązuje go złożenie w/w wykazu od chwili rozpoczęcia działalności. Powyższy wykaz ma dotyczyć umów dotyczących przedmiotu zamówienia Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 4 u.p.z. p. z dnia 29 stycznia 2004 r. Uwaga Wykonawca ma obowiązek złożyć powyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie powierzał żadnej części zamówienia podwykonawcom, wówczas oświadcza, że nie będzie korzystał z podwykonawców. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Oświadczenie lub informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 1 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku. Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatku do Urzędu Skarbowego. Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne do ZUS Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy . Oświadczenie zgodne z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Uzupełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca do oferty także załącza dokumenty wydane przez odpowiedni organ potwierdzające uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia ( jeżeli dotyczą ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zoz.klodzko.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO PRODUKCJI PHILIPS ORAZ DOSTAWA GŁOWIC CARDIO I TOCO DO APARATÓW KTG W OKRESIE 36 MIESIĘCY-POWTÓRZENIE PAKIETU NR 2 USK/DZP/PN-137/2016
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usług serwisowych polegających na wykonywaniu napraw i przeglądów technicznych aparatury rentgenowskiej będącej na stanie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Dodano: 2016-07-26 - Usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej
Dodano: 2016-07-20 - Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-21 - Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2016-06-17 - WYKONYWANIE COROCZNYCH PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH APARATÓW RTG PROD. GENERAL MEDICAL MERATE W OKRESIE 24 MIESIĘCY
Dodano: 2016-06-09 - Okresowe przeglądy techniczne aparatury medycznej Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
Dodano: 2016-05-10 - Usługa wykonania okresowego przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej wraz z badaniem bezpieczeństwa elektrycznego w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-25 - Usługi napraw, przeglądów i konserwacji aparatury medycznej
Dodano: 2016-04-13 - Usługa naprawy sprzętu i aparatury medycznej przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-13