Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 10/2009

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 2-4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 2-4 2-4
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    REGON: 00058444840000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na naprawę i konserwację aparatury i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 10/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się w wyposażeniu Szpitala, wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w zakresie: konserwacji, przeglądów oraz prowadzenia paszportów urządzeń medycznych. Konserwacja polegać będzie na dokonywaniu czynności konserwacyjno-przeglądowych aparatury i sprzętu medycznego zgłaszanych wg potrzeb Zamawiającego, a w razie stwierdzenia awarii - jego naprawa celem zapewnienia sprawności techniczno-eksploatacyjnej. Przez naprawy rozumie się wszystkie prace wykonywane w celu usprawnienia aparatury i sprzętu medycznego, w tym także montaże, demontaże, przeglądy i orzeczenia o stanie technicznym aparatury i sprzętu medycznego użytkowanego przez oddziały szpitalne. W przypadku awarii aparatury i sprzętu medycznego Zamawiający w każdym czasie wezwie Wykonawcę celem niezwłocznej jego naprawy. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia o awarii (w dni robocze) lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. Wykonawca zapewni materiały niezbędne do naprawy i konserwacji sprzętu. Wykonawca gwarantuje, że posiada niezbędne kwalifikacje i uprawnienia a także niezbędny potencjał techniczny do wykonania określonych czynności. Wykonawca wykonuje czynności w siedzibie Zamawiającego. Wyjątkowo może zaistnieć konieczność wykonania tych czynności poza jego siedzibą. W takim przypadku Zamawiający zostanie poinformowany o takiej konieczności. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć naprawione urządzenie na swój koszt zaraz po wykonaniu usługi po uprzednim ustaleniu terminu dostawy. Wykonawca udzieli 6-cio miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilno-prawną za szkody związane z nieprawidłowym wykonaniem naprawy. Kod przedmiotu zamówienia CPV - 50421000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na poszczególne pakiety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych , tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie utrzymania sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi związane z utrzymaniem sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych (załącznik nr 4). Do oferty należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5)Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w zakresie pkt. 1. 6)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie należy załączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 3 usług typu podobnego do przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie(załącznik nr 4 do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5.Oświadczenie zawierające informacje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania i może ubiegać o zamówienie publiczne zgodnie z treścią art. 22 ust.1 pkt. 1-3 oraz art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 6.Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli). Zamawiający w celach porównawczych może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 7.Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach