Przetargi.pl
UTRZYMANIE W PEŁNEJ ZDOLNOŚCI DO PRACY STERYLIZATORÓW I MYJNI

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7989074 , fax. 025 7989074
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 3
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7989074, fax. 025 7989074
    REGON: 00030647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE W PEŁNEJ ZDOLNOŚCI DO PRACY STERYLIZATORÓW I MYJNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonywaniu okresowych (półrocznych) przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w Centralnej Sterylizatorni oraz Pracowni Endoskopii Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łukowie w szczególności: 1. STERYLIZATOR PAROWY SECUREX 669-2 Nr 000911 - z wytwornicą pary, produkcji MMM Munchener Medizin Mechanik GmbH, 2. STERYLIZATOR PAROWY SECUREX 669-2 Nr 000913 - z wytwornicą pary, MMM Munchener Medizin Mechanik GmbH, 3. STERYLIZATOR GAZOWY typ KOMBIMAT Nr 001013 + szafa aeracyjna typ ALS, MMM Munchener Medizin Mechanik GmbH, 4. MYJNIA DEZYNFEKTOR typ HO2-2T, Netzseh Newamatic BGBZ, 5. MYJNIA ULTRADŹWIĘKOWA typ ULTRAMATIC 550, MMM Munchener Medizin Mechanik GmbH, 6. MYJNIA DEZYNFEKTOR ENDOSKOPÓW GIETKICH INNOVA E2 72318045, BTH Hygienetechnik GmbH, 7. MYJNIA DEZYNFEKTOR ENDOSKOPÓW GIETKICH 2 X INNOVA E2 72319045, BTH Hygienetechnik GmbH, Przez przeglądy techniczne i konserwację rozumie się wykonywanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta sprzętu medycznego, polegających na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych i potwierdzenie wykonania tych czynności protokołem serwisowym i spisem do paszportu technicznego sprzętu medycznego, z uwzględnieniem następujących zasad: 1) czynności konserwacyjno-przeglądowe powinny być poprzedzone zebraniem informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, 2) zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz.679 z późn. zm.), 3) podczas pierwszego przeglądu Wykonawca sprawdza kompletność dokumentacji aparatu, w szczególności instrukcji użytkownika. W miarę potrzeby dokumentacja aparatu uzupełniana jest przez Wykonawcę, 4) w miarę potrzeby w ramach przeglądów będą prowadzone instruktaże dla użytkownika (w cenie przeglądu), 5) Wykonawca przy czynnościach związanych z wykonaniem zamówienia zobowiązuje się postępować z należytą starannością wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej działalności, 6) przeglądy techniczne i konserwacyjne oraz naprawy powinny być wykonywane zgodnie z Harmonogramem, uzgodnionym z Zamawiającym, 7) Czynności konserwacyjno - przeglądowe powinny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta aparatu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i p.poż., przez osoby posiadające wymagane odrębnymi przepisami prawa kwalifikacje, 8) Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w układach, nastawach oraz zmian parametrów aparatury, chyba, że ma pisemne upoważnienie producenta oraz pisemną zgodę Zamawiającego, a zmiana ma na celu poprawę funkcjonalności, bezpieczeństwa lub modernizacji oprogramowania, 9) każda czynność (przegląd, konserwacja i naprawa) powinna zostać wpisana przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia, a w przypadku konieczności wycofania urządzenia z eksploatacji zostanie wydane (w cenie przeglądu) odpowiednie orzeczenie techniczne. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody związane z nieprawidłowym wykonaniem przeglądu, konserwacji o naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.lukow.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach