Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na na obsługę techniczno-gospodarczą

Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 13300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4742357, 4724100, 4724108 , fax. 564 742 358
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 10
    13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4742357, 4724100, 4724108, fax. 564 742 358
    REGON: 51963855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnml.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na na obsługę techniczno-gospodarczą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w postępowaniu stanowi zapewnienia obsługi techniczno-gospodarczej obiektów i urządzeń Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o. – Zamawiającego w szczególności: 1) całodobowej obsługi urządzeń i systemów służących do dystrybucji i poboru mediów (ciepła woda, zimna woda, gazy medyczne, ciepło), 2) całodobowej obsługi systemów kanalizacyjnych wewnętrznej i zewnętrznej szpitalai zapewnienie jej drożności, 3) prowadzenie ewidencji zużycia poszczególnych mediów i przekazywanie jej do administracji szpitala, 4) współpracy z podmiotami kontrolującymi prace szpitala takimi jak: Urząd Dozoru Technicznego, 5) utrzymania w stałej gotowości eksploatacyjnej urządzeń, instalacji niskiego napięcia, 6) konserwacji i naprawy podległych urządzeń elektrycznych, 7) konserwacji, naprawy i modernizacji instalacji elektrycznej, 8) nadzoru nad pracą instalacji przyzywowej, antenowej, telefonicznej oraz gazów medycznych, 9) konserwacji i zabezpieczenia oświetlenia wewnętrznego, zewnętrznego obiektów i placu, ewakuacyjnego i awaryjnego poprzez wymianę uszkodzonych źródeł światła i modułów oraz wymiany uszkodzonego osprzętu elektrycznego jak: włączniki, przełączniki instalacyjne, gniazdka wtykowe, puszki instalacyjne itp. w budynkach, 10) wymiany bezpieczników topikowych, samoczynnych, mocy i termicznych, 11) wymontowania urządzeń wymagających naprawy i ich montaż po naprawie, 12) obsługi i konserwacji rozdzielni elektrycznej w obiektach, 13) wykonywania prac ślusarskich (montaż, wymiana zamków drzwi i szafek, dorabianie kluczy, montaż i wymiana zawiasów), wykonywanie prac stolarskich (demontaż i montaż mebli , naprawa uszkodzonych mebli, drzwi i innych elementów drewnianych) oraz wykonywanie drobnych prac budowlanych (uzupełnianie ubytków płytek, wykładzin, naprawa uszkodzonych okien) oraz drobne naprawy sprzętu medycznego (łóżka szpitalne, szafki przyłóżkowe itp.), 14) utrzymywania w sprawności technicznej baterii umywalkowych, zlewozmywakowych, prysznicowych itp., 15) nadzór nad pracą instalacji i urządzeń wentylacji i klimatyzacji, agregatów wytwarzających chłód dla wkładów wentylacji i klimatyzacji oraz wymiana filtrów wentylacji i klimatyzacji, 16) zamawiania tlenu medycznego, transport wewnętrzny butli gazów medycznych na oddziały szpitalne i do rozprężalni wraz z podłączeniem, wydawanie butli tlenowych jednostkom pomocy doraźnej, 17) obsługi rozprężalni tlenu i podtlenku azotu, dwutlenku węgla (dystrybucja gazów wg potrzeb), 18) nadzoru nad pracą agregatu próżniowego, sprężalni powietrza, stacji uzdatniania wody oraz kontrola szczelności punktów poboru gazów medycznych, 19) prowadzenie ewidencji zużycia gazów medycznych, 20) utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniu składowania odpadów medycznych, 21) zaopatrzenie w drobne materiały do naprawy z udziałem własnego środka transportu, 22) utrzymania bieżącej czystości, pielęgnacja zieleni, odśnieżanie i sypanie piaskiem na terenie szpitala, 23) nadzoru gospodarczego nad prowadzonymi inwestycjami budowlanymi, 24) stałego nadzoru nad kotłownią w Przychodni Nad Jesionką w Lubawie w dni robocze, dni wolne od pracy i święta zgodnie z wymaganiami przepisów prawa (kontrola szczelności instalacji spalinowej, kontrola szczelności urządzeń i ich przyłączy, kontrola szczelności instalacji spalinowej – pomiar ciągu kominowego, czyszczenie kotłów itp.), 25) utrzymywania porządku i czystości wokół budynku Przychodni Nad Jesionką w Lubawie (odśnieżanie), 26) całodobowej obsługi systemów kanalizacyjnych wewnętrznej i zewnętrznej Przychodni Nad Jesionką w Lubawie i zapewnienie jej drożności oraz drobnych napraw elektrycznych, stolarskich, ślusarskich, hydraulicznych, budowlanych, 27) informowania wszystkich komórek organizacyjnych Zamawiającego o przerwach w dostawie energii elektrycznej, cieplnej oraz wody użytkowej. Obsługa techniczno-gospodarcza zapewnia całodobową ciągłość bezpiecznego użytkowania urządzeń, instalacji i systemów w obiektach Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnosić w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr rachunku 39 2030 0045 1110 0000 0124 3040, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz.110 ze zm.). Zasady zwrotu wadium określone zostały w art.46 ustawy – Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynalezności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach