Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na modernizację i rozbudowę elektronicznych systemów zabezpieczeń w Archiwum Państwowym w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104, w Oddziale Gliwice przy ul. Zygmunta Starego 8 oraz w Oddziale Racibórz przy ul. Solnej 20.

Archiwum Państwowe w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-145 Katowice, ul. Józefowska 104
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 208 78 01 , fax. 0-32 208 78 05
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Katowicach
    ul. Józefowska 104 104
    40-145 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 208 78 01, fax. 0-32 208 78 05
    REGON: 00000106300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ap.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na modernizację i rozbudowę elektronicznych systemów zabezpieczeń w Archiwum Państwowym w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104, w Oddziale Gliwice przy ul. Zygmunta Starego 8 oraz w Oddziale Racibórz przy ul. Solnej 20.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa elektronicznych systemów zabezpieczeń w Archiwum Państwowym w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104, w Oddziale w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 8 oraz w Oddziale w Raciborzu przy ul. Solnej 20.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu przystąpić mogą wykonawcy spełniające następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie polegają wykluczeniu o udzieleniu zamówienia; Status prawny - wymagane dokumenty: Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; wadium - nie jest wymagane nie dopuszcza się składania ofert wariantowych nie dopuszcza się składania ofert częściowych Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Archiwum w sekretariacie pok. 107, bud. 1 w godzinach od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku ( z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy ) pod adresem ul. Józefowska 104, 40 - 145 Katowice na stronie internetowej www.bip.ap.gov.pl oferty należy składać w siedzibie Archiwum ( Józefowska 104, 40 - 145 Katowice ) pok. 107, bud. 1 do dnia 29 czerwca 2009 r. do godz. 1000 otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Archiwum w dniu 29 czerwca 2009 r. o godz. 10.30 w pok. 114 bud. 1 termin związania z ofertą - 30 dni kryteria oceny: a) najniższa ocena - 80% b) czas reakcji od telefonicznego zgłoszenia uszkodzenia do przystąpienia do jego usunięcia - 20%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie są obowiązani dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: 6.1 Oświadczenia o treści wskazanej w Załączniku nr 2 do SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niezachodzeniu okoliczności warunkujących wykluczenie Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.3 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.4 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczącej (w zależności od struktury prawnej Wykonawcy): osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) urzędujących członków władz osób prawnych; 6.5 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 6.6 Oświadczenia o zrealizowanych robotach budowlanych lub usługach (min. 3) z ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za cały okres prowadzenia działalności), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, które stanowią przedmiot zamówienia publicznego, z których co najmniej jedne roboty budowlane lub usługi polegały na dostarczaniu i wykonaniu przez Wykonawcę systemu sygnalizacji pożaru, systemu włamania oraz telewizji dozorowej w jednym obiekcie za kwotę minimum 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych), z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania, jak również miejsca wykonania i oznaczenia inwestorów. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; 6.7 Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie w celu wykonania niniejszego zamówienia publicznego dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia publicznego, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w związku z takim pisemnym zobowiązaniem. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W razie konieczności uzyskania pisemnego zobowiązania od innych podmiotów, jak o tym mowa w niniejszym pkt. 6.7, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty również to pisemne zobowiązanie; 6.8 Uprawnień dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, aktualnym na dzień otwarcia ofert; 6.9 Świadectwo kwalifikacyjne dla osoby, o której mowa w pkt. 6.8, pełniącej funkcję kierownika robót, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru z wpisem uprawniającym do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych, aktualne na dzień otwarcia ofert; 6.10 Oświadczenie Wykonawcy w przedmiocie wykonywania zamówienia publicznego przez co najmniej 4 (cztery) osoby posiadające świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacyjnym. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ; 6.11 Aktualne licencje dla co najmniej 4 (czterech) osób, przy pomocy których Wykonawca zamierza wykonywać przedmiot zamówienia publicznego, dotyczące pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia; 6.12 Posiadaną przez Wykonawcę koncesję wydaną przez właściwy organ administracyjny na podstawie obowiązujących przepisów prawa w zakresie objętych przedmiotem zamówienia publicznego; 6.13 Świadectwo autoryzacji producenta urządzeń, których Wykonawca zamierza użyć przy świadczeniu usług objętych zamówieniem publicznym. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 6.14 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.15 Dokument potwierdzający obrót Wykonawcy osiągnięty w ubiegłym roku obrotowym (2008) w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Wykonawca ma obowiązek dodatkowo złożyć następujące dokumenty: 6.16 Polisę ubezpieczeniową wraz z umową ubezpieczenia, a w przypadku braku polisy ubezpieczeniowej - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych); 6.17 Szczegółowy kosztorys ofertowy dotyczący przedmiotu zamówienia publicznego, w oparciu o Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca nie jest uprawniony do jednostronnego, samodzielnego modyfikowania w jakikolwiek sposób i w jakimkolwiek zakresie Przedmiaru robót Wszystkie błędy, niedokładności lub innego rodzaju wątpliwości dotyczące Przedmiaru robót Wykonawca zobowiązany jest zgłosić do Zamawiającego w terminie, o którym mowa w art. 38 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 i 6.3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.18 nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości; 6.19 nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.20 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.18 i 6.20 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.19 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.18 - 6.20, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia poprzedzającego akapitu stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji od telefonicznego zgłoszenia uszkodzenia do przystąpienia do jego usunięcia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ap.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach