Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2593302 , fax. 32 2593303
- Data zamieszczenia: 2014-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4 4
40-098 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2593302, fax. 32 2593303 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie oraz wykonanie bezprzewodowego systemu sygnalizacji przeciwpożarowej w budynku Miejskiego Domu Kultury Koszutka filia Dąb przy ul. Krzyżowej 1 w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : a) Opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zatwierdzenia przez Rzeczoznawcę PPOŻ. Uwagi: Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien: - opracować dokumentację projektową na podstawie aktualnych przepisów prawa, - uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i wymagane przepisami prawa decyzje, - przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD/DVD w formacie DWG, PDF). b) Wykonania robót budowlanych objętych dokumentacją projektową oraz dostawę sprzętu, instalacja, montaż i uruchomienie bezprzewodowego systemu sygnalizacji przeciwpożarowej w budynku Miejskiego Domu Kultury Koszutka filia Dąb. c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej d) Przeprowadzenie szkoleń wskazanego personelu obsługi MDK, 2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1.) Urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych. 2.) Ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów zużycia mediów wraz z innymi kosztami eksploatacyjnymi związanymi ze zrealizowanym przedmiotem zamówienia. 3.) Zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt: a) dla czasowo przebywających przedstawicieli: Zamawiającego, organów kontrolujących realizację przedmiotu zamówienia - odzież ochronną zgodnie z wymaganiami BHP; b) utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci, c) miejsce tymczasowego składowania odpadów i śmieci, które zostanie uzgodnione z Zamawiającym, d) zabezpieczenia i stałego dozoru terenu i zaplecza budowy. 4.) Wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia Robót - o ile zajdzie taka potrzeba. 5.) Zapewnienia na własny koszt, obsługi geodezyjnej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia. 6.) Zagospodarowania wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14/12/2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27/04/2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.) i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia tych wymogów (karty odpadów). 7.) Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru końcowego pełnej dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach papierowych oraz w trzech egzemplarzach w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD lub DVD pełnej wersji dokumentacji, w jakości umożliwiającej druk. Dokumentacja powykonawcza, w myśl przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) musi obejmować dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności: a) projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach objętych przedmiotem zamówienia z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi (podpisany i opieczętowany przez Kierownika Budowy, Projektanta oraz Inspektora Nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy), b) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego, c) dziennik budowy, d) instrukcje techniczne, e) atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa dopuszczenia (w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika Budowy). 8.) Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjny. Szacunkowa wartość zamówienia: 81 167,13 pln - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium przetargowe 2 000 pln, (słownie: dwa tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie zabezpieczenia p. poż. budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Piłsudskiego 47 w Bielsku-Białej - etap I
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie zabezpieczenia p. poż. budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Piłsudskiego 47 w Bielsku-Białej - etap I
Dodano: 2016-05-17 - Przebudowa - dostosowanie do wymagań bezpieczeństwa pożarowego w budynku Miejskiego Przedszkola nr 2 w Piekarach Śląskich przy ulicy Cichej 38.
Dodano: 2016-04-04 - Wymiana central sygnalizacji pożaru wraz z elementami liniowymi, uruchomieniem, pomiarami i oprogramowaniem wizualizacji w budynkach Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie Oddział w Gliwicach, Znak Sprawy DO/DZ-381-1-99/15
Dodano: 2015-11-30 - ROZBUDOWA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU I SYSTEMU ODDYMIANIA W INSTYTUCIE CHEMICZNEJ PRZERÓBKI WĘGLA Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 26/ichpw/2015
Dodano: 2015-11-13 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - rozbudowa (poddasze nieużytkowe) i modernizacja (w zakresie sygnalizacji akustycznej) istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru systemu SHRACK w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im.Ignacego Paderewskiego, ul. Zamkowa 3, w Cieszynie.
Dodano: 2015-10-23 - Zakup urządzeń oraz montaż i uruchomienie instalacji systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Straży Miejskiej w Częstochowie.
Dodano: 2015-03-26 - Projekt i wykonanie systemu sygnalizacji poż i oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego
Dodano: 2014-09-17 - Roboty budowlane w zakresie wykonania systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2014-09-11 - Wymiana central pożarowych wraz z osprzętem i zaprogramowaniem wizualizacji dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Dodano: 2013-10-16