Areszt Śledczy ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Kurkowa 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3231000, 3231260 , fax. 058 3025125
- Data zamieszczenia: 2011-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
ul. Kurkowa 12 12
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3231000, 3231260, fax. 058 3025125
REGON: 00062649000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawy różnych produktów spożywczych nr 3/DKw/Ż/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem przetargu są dostawy transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy różnych produktów spożywczych w ilości średniej: budyń 120kg, cukier 14 400kg, cukier wanilinowy 108 kg, cynamon 48 kg, herbata czarna granulowana 600kg, herbata miętowa ekspresowa 24kg, kakao 72kg, kawa zbożowa 1 140kg, ketchup 960kg, kisiel 360kg, koper suszony 72kg, kwasek cytrynowy 72kg, liść laurowy 60kg, majeranek 60kg, majonez 720kg, miód sztuczny 2400kg, musztarda 1200 kg, ocet 600 l, papryka mielona ostra 60kg, pieprz czarny mielony 120kg, pietruszka suszona natka 36kg, przyprawa uniwersalna 720kg, przyprawa do zup w płynie typu maggi 840l, sól warzona jodowana 3 360kg, syrop owocowy 2 400l, włoszczyzna suszona 60kg, ziele angielskie ziarno 60kg, żelatyna spożywcza 24kg Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych, nie zamierza zawierać umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty stosując aukcję elektroniczną. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Dostawy realizowane będą od daty podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wysokość wadium wynosi 3 000zł. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert w formach określonych w art. 45 Prawa Zamówień Publicznych. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O.O. Gdańsk 46 1010 1140 0068 6813 9120 0000 Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać nazwę przedmiotu zamówienia oraz numer konta, na które należy zwrócić wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-20 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów spożywczych - ZP17/2016
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół i Przedszkola w Strzebielinie 0siedlu przy ulicy M.C.Skłodowskiej 1
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa wody mineralnej, kawy herbaty i cukru
Dodano: 2016-04-08 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych wraz z usługą transportu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
Dodano: 2016-04-08 - III. Dostawy przypraw:znak sprawy: 4/2016/BIGB O/POTULICE
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa żywności 05-PN-2016
Dodano: 2016-01-11 - Sukcesywna dostawa prowiantu na statek Baltica GDY-100
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa do magazynu Szpitala artykułów spożywczych
Dodano: 2015-12-14