Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawy mięsa wieprzowego , znak postępowania 03/2009

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Eichendorffa 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4539600
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Eichendorffa 14 14
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 4539600
    REGON: 00032021300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawy mięsa wieprzowego , znak postępowania 03/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów z grupy CPV 151 w szacunkowych ilościach podanych poniżej zgodnych z : PN-A-82011 1. Mięso wieprzowe bez kości gulaszowe (mięso drobne wieprzowe kl. IIa oraz kl III) w kawałkach do 1 kg (PN-A-82011) świeże
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 1600 PLN słownie:jeden tysiąc sześćset złotych 00/100 (Formy wnoszenia wadium - zgodnie z art. 45.1 pkt. 6 ustawy ) Wadium należy wnosić na konto zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: spełniają warunki art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Celem potwierdzenia i oceny spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać dokumenty wymienione w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena warunków udziału w postępowaniu na podstawie kryterium: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oferta, prócz wypełnionego formularza ofertowego powinna zawierać: dowód wpłaty wadium oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -wg wzoru oświadczenia oferenta o zapoznaniu się z treścią SIWZ, umowy i nie wnoszeniu do nich uwag - wg wzoru oraz oświadczenie o gotowości zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach zawartych we wzorze umowy. (Wraz ze SIWZ, Wykonawca otrzymał od Zamawiającego wzór umowy na wykonanie Zamówienia ). pełnomocnictwo- w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) pisemna zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym w trakcie przyjmowania dostaw w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, wykonawca złoży wraz z ofertą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,wykonawca złoży wraz z ofertą:: wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; - w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca złoży wraz z ofertą: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.   Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19-05-2006 r w/s rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. -  w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca złoży wraz z ofertą:: zaświadczenie właściwego organu PIS lub Inspekcji Weterynaryjnej o wprowadzeniu i utrzymaniu procedur opartych o zasady HACCP (podstawa: ustawa z dnia 25.08.2007 o bezpieczeństwie żywności i żywienia)- na potwierdzenie spełnienia warunku 1, tj, wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień decyzję administracyjną o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydana na podstawie ustawy z dnia 16-12-2005 r o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz.U. 06.17.127 z dnia 07.02.06 przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej lub decyzję właściwego organu PIS w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia lub przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego nie objętych urzędową kontrola organów Izby Weterynaryjnej w trybie i zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady 882/2004 na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. Z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.- na potwierdzenie spełnienia warunku 1, tj, wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W/w dokumenty wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, albo złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie)lub złożone dokumenty zawierają błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 z zastrzeżeniem art. 26 ust 3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne od chwili otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Uwaga: Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 8 ustawy. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie ( art.96 ust 4 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach