Dziecięcy Szpital Kliniczny ogłasza przetarg
- Adres: 20-093 Lublin, ul. Chodźki 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7185125 , fax. 081 7185125
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dziecięcy Szpital Kliniczny
ul. Chodźki 2 2
20-093 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7185125, fax. 081 7185125
REGON: 43004054100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsk.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawy części zamiennych do autoklawu i dekomatu (znak sprawy 36/09) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Części zamienne do autoklawu i dekomatu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty przewidziane w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. (Dz. U. z 2008 r., nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsk.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-04-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę myjni dezynfekcyjna do narzędzi chirurgicznych (znak sprawy 86/15)
Dodano: 2015-12-23 - Dostawa myjni - dezynfektorów
Dodano: 2015-08-26 - DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO - 7 ZADAŃ
Dodano: 2014-12-16 - Przetarg nieograniczony na dostawy kaset do sterylizatora (znak sprawy 84/14)
Dodano: 2014-12-09 - Dostawy materiałów dla Działu Sterylizacji (znak sprawy 46/14).
Dodano: 2014-08-22 - Dostawa sprzętu medycznego i artykułów medycznych jednorazowego użytku DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ dla SP ZOZ w Łęcznej (znak sprawy SP ZOZ - DZ / 18/ 14)
Dodano: 2014-05-14 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora (znak sprawy 39/13)
Dodano: 2013-04-16 - Dostawa automatycznej myjni endoskopowej
Dodano: 2013-01-16 - Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów dla Działu Sterylizacji (znak sprawy 65/12)
Dodano: 2012-08-22