Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce Nr 103/89 z drogą powiatową Nr 2216L Elizówka - Dys w m. Elizówka

Wójt Gminy Niemce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-025 Niemce, ul. Lubelska 121/202
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7561521 , fax. 081 7561790
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Niemce
    ul. Lubelska 121/202 121/202
    21-025 Niemce, woj. lubelskie
    tel. 081 7561521, fax. 081 7561790
    REGON: 00054770900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce Nr 103/89 z drogą powiatową Nr 2216L Elizówka - Dys w m. Elizówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego określonego nazwą: Przebudowa skrzyżowania drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce Nr 103/89 z drogą powiatową Nr 2216L Elizówka - Dys w m. Elizówka w gminie Niemce, powiat lubelski, woj. lubelskie. 3.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót, projekcie wykonawczym a także w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik do s.i.w.z. będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej służą jedynie do określenia parametrów technicznych tych urządzeń i materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) 9.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 9 kwietnia 2009r. do godz. 10:00 9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) 9.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w : BS NIEMCE 29 8702 0001 0000 0026 2000 0050. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. 9.5 W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w punkcie 9.3 SIWZ, oryginały dokumentów należy dołączyć do oferty. 9.6 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 9.7 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy : 5.1.1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości łącznej min. 200 000 zł; 5.1.2. dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi : 5.1.2.1. o specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba; 5.1.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.2. Ocena spełniania warunków określonych w pkt 5.1. siwz zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6 s.i.w.z. 5.3. Wykonawcy niespełniający warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji zostaną wykluczeni z postępowania. 5.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych ( pkt 5.1.1. - 5.1.3. s.i.w.z.) wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki. 5.5. Możliwość zatrudnienia podwykonawców. 5.5.1. Wykonawca nie może zlecić całości prac objętych zamówieniem podwykonawcom. 5.5.2. W przypadku przewidywanego przez wykonawcę zatrudnienia podwykonawców należy w ofercie podać jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizował wykonawca, a jaki zakres podwykonawcy. 5.5.3. Do warunków zatrudnienia podwykonawcy stosuje się przepis art. 6471kc oraz zasady wymienione w punktach następnych. 5.5.4. Zlecenie części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego lub jego pracowników. 5.5.5. Warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody zamawiającego na zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą będzie przedstawienie zamawiającemu w terminie 14 dni przed planowanym terminem podjęcia robót przez podwykonawcę umowy pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą lub jej projektu. 5.5.6. Do zawarcia umowy przez podwykonawcę z następnym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy. 5.5.7. Umowy, o których mowa powyżej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5.5.8. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której treść jest sprzeczna z treścią umowy zawartej z wykonawcą. 5.5.9. W przypadku zawarcia umowy z podwykonawcą lub podwykonawcy z dalszym podwykonawcą, zmiany umowy lub zatrudnienia nowego podwykonawcy, zmiany warunków umowy z podwykonawcą z naruszeniem zasad, o których mowa powyżej zamawiający jest zwolniony z odpowiedzialności wynikającej z art. 6471kc. 5.5.10. W sytuacji określonej w punkcie 5.5.9. zamawiającemu przysługują uprawnienia w postaci wstrzymania płatności należności z tytułu realizacji umowy przez wykonawcę do czasu dostosowania warunków umów do ustaleń określonych w tej części s.i.w.z. 5.5.11. Szczegółowe zasady wystawiania faktur i rozliczeń określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do s.i.w.z.. Zasady te stosuje się odpowiednio do umów podwykonawców z kolejnymi podwykonawcami. 5.5.12. Wykonawcy nie przysługuje prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności wstrzymania płatności należności przez zamawiającego z powodów wymienionych w pkt 5.5.10. oraz umowach, o których mowa w pkt 5.5.11. 5.5.13. Niezastosowanie się wykonawcy do wymogów wynikających z zapisów z pkt 5.5. upoważnia zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych kroków w celu wyegzekwowania od wykonawcy ustaleń niniejszej części s.i.w.z., aż do odstąpienia od umowy z wykonawcą ( z winy wykonawcy) włącznie. 5.5.14. Jeżeli wykonawca nie deklaruje w ofercie zatrudnienia podwykonawców, zamawiający przyjmuje, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany samodzielnie przez wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5. siwz do oferty należy dołączyć : 6.1.1. oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p. wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z.; 6.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za?kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają?ce odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.1.4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6.1.5. dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia : 6.1.5.1. decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności drogowej; 6.1.5.2. aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 6.1.6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności -- wg załącznika nr 4 do s.i.w.z.; 6.1.7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6.1.8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (referencji lub innych) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie - wg załącznika nr 5 do s.i.w.z; 6.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenie w zakresie dotyczącym art. 22 ust. 1 (pkt 6.1.1. s.i.w.z.) i dokumenty wymienione w pkt 6.1.2. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach