Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę żywności dla potrzeb wychowanków Domu Dziecka w Chmielowicach

Dom Dziecka w Chmielowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 46-070 Komprachcice, Chmielowice, ul. Nyska 18
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4743901 , fax. 077 4743901
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka w Chmielowicach
    Chmielowice, ul. Nyska 18 18
    46-070 Komprachcice, woj. opolskie
    tel. 077 4743901, fax. 077 4743901
    REGON: 00020478300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatopolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budzetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę żywności dla potrzeb wychowanków Domu Dziecka w Chmielowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów spożywczych do Domu Dziecka w Chmielowicach o wartości nie przekraczającej kwot określonych na podstawie art. 11 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r.(Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. nr 171, poz. 1058
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (oświadczenie), -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie), -nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie) na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 w powiązaniu z art. 24 Pzp i zgodnie z art. 44 złożą wymagane w s.i.w.z. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta dostawcy wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli (załącznik nr 1) 2. Formularze cenowe (załącznik nr 2) do SIWZ 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i art. 24 Pzp (załącznik nr 3) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty/do reprezentacji-o ile prawo do podpisywania oferty/do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach