Dom Dziecka w Chmielowicach ogłasza przetarg
- Adres: 46-070 Komprachcice, Chmielowice, ul. Nyska 18
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4743901 , fax. 077 4743901
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka w Chmielowicach
Chmielowice, ul. Nyska 18 18
46-070 Komprachcice, woj. opolskie
tel. 077 4743901, fax. 077 4743901
REGON: 00020478300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatopolski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budzetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę żywności dla potrzeb wychowanków Domu Dziecka w Chmielowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Dziecka w Chmielowicach o wartości nie przekraczającej kwot określonych na podstawie art. 11 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r.(Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. nr 171, poz. 1058 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (oświadczenie), -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie), -nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie) na podstawie art. 22 ust.1 pkt 4 w powiązaniu z art. 24 Pzp i zgodnie z art. 44 złożą wymagane w s.i.w.z. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta dostawcy wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli (załącznik nr 1) 2. Formularze cenowe (załącznik nr 2) do SIWZ 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i art. 24 Pzp (załącznik nr 3) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty/do reprezentacji-o ile prawo do podpisywania oferty/do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatopolski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych w rozbiciu na 5 samodzielnych części
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa żywności pochodzenia zwierzęcego na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: nabiał, tłuszcze, jaja i mrożonki do Zakładu Karnego w Kluczborku
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa żywności pochodzenia roślinnego i artykułów spożywczych na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu z podziałem na 21 pakietów (części)
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa żywności pochodzenia zwierzęcego na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu z podziałem na 18 pakietów (części).
Dodano: 2016-04-29 - Dostawy różnych produktów spożywczych
Dodano: 2016-04-11 - Cukier biały, warzywa przetworzone, ryby przetworzone i jaja kurze
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
Dodano: 2016-01-12 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
Dodano: 2015-11-26 - DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2016 r.
Dodano: 2015-11-24