Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych.

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Kościuszki 29b
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6465000 , fax. 055 6465002
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie
    ul. Kościuszki 29b 29b
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6465000, fax. 055 6465002
    REGON: 17081802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) sukcesywna w miarę potrzeb Zamawiającego dostawa tablic rejestracyjnych o parametrach technicznych zgodnie z wymogami określonymi w obowiązującymi przepisami prawa tj.: zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( DZ.U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późniejszymi zamianami) w następujących ilościach: Lp.1.Rodzaj tablic- Samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki tablic, jednostka miary-komplet, szacunkowa ilość tablic- 4500. Lp.2.Rodzaj tablic- Tablice na przyczepy jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki tablic, jednostka miary-sztuka, szacunkowa ilość tablic-400. Lp.3.Rodzaj tablic- Tablice ciągnikowe i motocyklowe, w tym wtórniki tablic, jednostka miary-sztuka, szacunkowa ilość tablic-400. Lp.4.Rodzaj tablic- Tablice motorowerowe, w tym wtórniki tablic, jednostka miary- sztuka, szacunkowa ilość tablic-700. Lp.5.Rodzaj tablic- Samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe, w tym wtórniki tablic, jednostka miary-sztuka, szacunkowa ilość tablic-10. 2) odbiór z siedziby Zamawiającego zużytych tablic rejestracyjnych oraz ich utylizacja, bez dodatkowego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1.000,00 zł. (słownie Jeden tysiąc złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Opis warunków. 1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, spełniający warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)wykonawcy, o których mowa pkt. 1, mogą się ubiegać o udzielnie zamówienia, jeżeli: a)prowadzą działalność gospodarczą tożsamą niniejszym zamówieniem, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności wykonali w okresie ostatnich trzech, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie minimum 2 dostaw tablic rejestracyjnych w ilości i wartości jak przedmiot zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, e)zaakceptują warunki dostaw oraz sposób ich rozliczania, określone przez zamawiającego w projekcie umowy, a w szczególności: -odbiorą zużyte tablice rejestracyjne do złomowania, -dostarczą tablice rejestracyjne (seryjne) w terminie nie dłuższym niż 7 dni po otrzymaniu pisemnego zapotrzebowania, -dostarczą wtórniki i indywidualne tablice w terminie nie dłuższym niż 3 dni po otrzymaniu pisemnego zapotrzebowania, -dostarczą dostawę awaryjną w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia pisemnego, -udzielą minimum 3 letniej gwarancji licząc od daty dostawy poszczególnych partii tablic rejestracyjnych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia wymaganych warunków Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt. 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 3, na zasadzie spełnienia lub nie spełnia wymaganego warunku. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w pkt.3 siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007r . Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 Pzp winien złożyć oświadczenie, że a)posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia te należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 25 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą , stosownie do postanowień art. 26 ust. 2 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze mianami wprowadzonymi w dniu 16 października 2008r Dz.U. Nr 188, poz.1155 w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zwanego dalej rozporządzeniem wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: 1)aktualny opis z własnego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie produkcji tablic wydane przez właściwego marszałka województwa zgodnie z art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). (w przypadku składania oferty przez producenta- wystawione na jego firmę, a w przypadku złożenia oferty przez pośrednika - wystawione dla producenta, od którego pośrednik tablice odbiera). 3) aktualny certyfikat zgodności na tablice rejestracyjne wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. 3.3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie produkcji, dostaw tablic rejestracyjnych oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy - wykaz wykonanych dostaw tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością jak przedmiot zamówienia potwierdzające, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonawca był lub jest głównym dostawcą tablic rejestracyjnych w ilościach nie mniejszych jak przedmiot zamówienia do co najmniej dla dwóch jednostek samorządowych (aby spełniać ten wymóg, dostawy, na które wykonawca powołuje się, muszą być ukończone w 70 procentach), złożone na załączonym druku załączniku nr 3 do formularza ofertowego. 2) dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3.4. W celu powiedzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach