Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2016-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: Maszyny do pisania
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu specjalistycznego w postaci chromatografu gazowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja specjalistycznego sprzętu w postaci chromatografu gazowego sprzężonego z detektorem mas GC-MS wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem wraz z licencją z przeznaczeniem dla Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi 2. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone w Załączniku nr 2 do SIWZ (Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) 3. Zamawiany asortyment winien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w cenie jednostkowej przedstawionej w ofercie. Cena musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy, w szczególności koszty transportu i instalacji sprzętu oraz szkolenie z obsługi i serwisowania sprzętu. 5. Asortyment musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu, spełniający normy CE w przypadku sprzętu, zgodny ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr.2 do SIWZ, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być kompletny, a po instalacji gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji przedmiotu zamówienia - w rozumieniu Zamawiającego oznacza to podłączenie sprzętu zgodnie z dokumentacją techniczno-rozruchową lub instrukcją montażu producenta sprzętu, jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest udzielić instruktażu (przeszkolenia) w zakresie obsługi sprzętu i serwisowania sprzętu. 7. Opisane parametry w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowią parametry wymagane bezwzględnie. Zamawiający wymaga wypełnionego i podpisanego przez osobę do tego uprawnioną Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ i na jego podstawie zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dołączenia kart katalogowych lub innych materiałów informacyjnych wydanych przez producenta. 8. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za asortyment równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 9. Okres gwarancji dla dostarczonego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia i uruchomienia sprzętu Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta sprzętu. 10. Gwarancja obejmuje wszelkie wady powstałe w przypadku: uszkodzeń podczas transportu wady ukryte, inne uszkodzenia, niebędące następstwem błędów w eksploatacji, nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi oraz uszkodzenia spowodowane przez pożar czy zalanie. 11. Wykonawca wykona gwarancyjny przegląd urządzenia w 12 (dwunastym) miesiącu od instalacji oraz przed upływem okresu gwarancji. 12. Ujawnione w okresie gwarancji wady przedmiotu zamówienia będą usuwane bezpłatnie przez Wykonawcę lub wskazany przez niego punkt serwisowy producenta, w siedzibie Użytkownika, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia usterki. W przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy czas naprawy może przedłużyć się do 21 dni za zgodą Zamawiającego. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii urządzenia wyniesie maksymalnie 72 godziny w dni robocze. Wykonawca po wykonaniu naprawy gwarancyjnej przedmiotu umowy jest zobowiązany dokonać stosownych zapisów w karcie gwarancyjnej. Zamawiający ma prawo do żądania wymiany wadliwego asortymentu na nowy, wolny od wad, jeżeli w okresie gwarancji Wykonawca dokonał bezskutecznej trzykrotnej jego naprawy, a mimo to sprzęt wykazuje wadę uniemożliwiającą jego eksploatację zgodną z przeznaczeniem. 13. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w oryginalnym opakowaniu producenta, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca przeprowadzi szkolenie z zakresu obsługi i serwisowania chromatografu dla 9 pracowników Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego i trwało będzie co najmniej 3 dni robocze po 8 godzin dziennie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301970006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy drobnego wyposażenia kwaterunkowo - biurowego oraz artykułów cateringowych jednorazowych
Dodano: 2016-05-16 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/38/2016
Dodano: 2016-05-09 - Dostawy drobnego wyposażenia kwaterunkowo - biurowego, artykułów cateringowych jednorazowych oraz pojemników na odpady biologiczne i chemiczne
Dodano: 2016-04-14 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP 24 2016
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-03-04 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/17/2016
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-03-11 - Dostawa wyposażenia kwaterunkowo -biurowego.
Dodano: 2014-04-08 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-02-03 - Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia kwaterunkowo-biurowego
Dodano: 2012-07-09