Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 82-500 Kwidzyn, gen. Józefa Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 646 18 00, , fax. 55 279 99 15
- Data zamieszczenia: 2020-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
gen. Józefa Hallera 5
82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
tel. 55 646 18 00, , fax. 55 279 99 15
REGON: 17081826600000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie przy ul. Hallera 5 w związku z realizacją projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie przy ul. Hallera 5 w związku z realizacją projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa- załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 4.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 5.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 19 000,00 PLN (słownie: Dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto PBS w Kwidzynie nr rachunku 70-8300-0009-0016-8556-2000-0300, z dopiskiem na przelewie: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie przy ul. Hallera 5 w związku z realizacją projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularza ofertowego (wzór formularza ofertowego określony został w załączniku nr 3 do SIWZ); 2) Formularza cenowy (wzór formularza cenowego określony został w załączniku nr 1A do SIWZ); 3) Oryginału (lub kopii poświadczonej notarialnie) pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika z dokumentów rejestrowych; 4) Oświadczenia wstępnego zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy pzp, że wykonawca nie podlega wykluczeniu- zgodnie z Rozdziałem VII niniejszej SIWZ- załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Podwykonawcy (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 5 do SIWZ; 6)Potwierdzenie wniesienia wadium. 1. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu wymagane dokumenty (instrukcje, materiały dotyczące użytkowania należy dostarczyć w języku polskim , deklaracje zgodności CE) zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zostanie wezwany o dopełnienie formalności, o których mowa wyżej oraz uzgodnienie ostatecznej treści umowy w oparciu o wzór umowy załączony do SIWZ- załącznik nr 2, a także uzgodnienie innych kwestii koniecznych do sprawnego jej zawarcia. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. 4. Brak przedłożenia wyżej wymienionego dokumentu stanowi podstawę do uznania, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wdrożenie systemu do zarządzania badaniami oraz systemów wspierających Pomorskie Onkologiczne Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
Dodano: 2024-01-03 - DOSTAWA WRAZ Z WDROŻENIEM SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA PODNOSZĄCEGO POZIOM CYBERBEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ USŁUGĄ PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-11-23 - Aktualizacja subskrypcji oprogramowania hydrograficznego.
Dodano: 2023-11-09 - DOSTAWA WRAZ Z WDROŻENIEM SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA PODNOSZĄCEGO POZIOM CYBERBEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ USŁUGĄ PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa specjalistycznego oprogramowania do informatyki śledczej wraz z przedłużeniem licencji w ramach projektu Cyberpol, współfinansowanego ze środków UE.
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa Systemu zgodnie z SOPZ i ustaleniami analizy, projekt, testowanie i wdrożenie na środowiskach deweloperskim, testowym oraz produkcyjnym, wdrożenie pracowników Zamawiającego do pracy w Sys...
Dodano: 2023-10-11 - Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz urządzeń do wykonywania i magazynowania kopii bezpieczeństwa wraz z oprogramowaniem, oprogramowanie do zarządzania zasobami i procesami it
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa Systemu zgodnie z SOPZ i ustaleniami analizy, projekt, testowanie i wdrożenie na środowiskach deweloperskim, testowym oraz produkcyjnym, wdrożenie pracowników Zamawiającego do pracy w Sys...
Dodano: 2023-08-02 - odnowienie 3 letniej subskrypcji oprogramowania typu CAD na 7 stanowisk
Dodano: 2023-04-04 - Dostawa licencji Eskulap NT z migracją systemu do wersji przeglądarkowej
Dodano: 2023-03-29