Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości

Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 27
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4552979 , fax. 077 4552979 wew. 30
  • Data zamieszczenia: 2012-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego
    ul. Głogowska 27 27
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4552979, fax. 077 4552979 wew. 30
    REGON: 00019671800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www2.wodip.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu tj: Część I - Tablet - 550 sztuk Część II - Aparat cyfrowy - 90+80=170 sztuk Cześć III - Zestaw - ładowarka plus 4 akumulatory AA - 90+80=170 sztuk - Pamięć USB Flash (Pendrive)- 10 sztuk - Pamięć SECURE DIGITAL- 180+240=420 sztuk Cześć IV - Dysk zewnętrzny- 6 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część I 32322000-6 Urządzenia multimedialne Część II 38651000-3 Aparaty fotograficzne Część III 31158100-9 Ładowarki do baterii 30234600-4 Pamięć flash 30234500-3 Pamięć do przechowywania danych Część IV 30234500-3 Pamięć do przechowywania danych 3 Zamawiający podał przykładowe modele producentów spełniające minimalne wymagania techniczne. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, oznacza to że wykonawca może zaproponować inny sprzęt, lecz o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez zamawiającego jako minimalne wymagania. 4 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 5 Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt minimum na okres - 12 miesięcy b) wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, c) wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiąże się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lep-szych), d) sprzęt będzie posiadał wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty w języku polskim. 6 Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda opisu oferowanego sprzętu (w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wykonawca winien podać typ, model, producenta oferowanego sprzętu oraz parametry i możliwości oferowanego sprzętu). 7 Zamawiający w celach odpowiedniego rozliczenia projektu może żądać odrębnych faktur dla danego sprzętu w ramach dostawy dla różnych zadań w ramach projektu. 8 Dostawa sprzętu realizowana jest na potrzeby Projekt systemowy Edukacja ku przyszłości, nr-POKL.09.01.02-16-075/11, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. 9 Wartość zamówienia w części I została ustalona na kwotę netto: 152 032,52 zł netto w części II została ustalona na kwotę netto: 44 918,70 zł netto w części III została ustalona na kwotę netto: 22 926,83 zł netto w części IV została ustalona na kwotę netto: 1658,54 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wodip.opole.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach