Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia 13 multimedialnych pracowni językowych w ramach projektu : Multimedialne pracownie językowe w Szkołach Podstawowych i Gimnazjach na terenie Gminy Głubczyce

Gmina Głubczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4853021 w. 230 , fax. 077 4852416
  • Data zamieszczenia: 2010-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głubczyce
    ul. Niepodległości 14/16 14/16
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4853021 w. 230, fax. 077 4852416
    REGON: 53141287500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia 13 multimedialnych pracowni językowych w ramach projektu : Multimedialne pracownie językowe w Szkołach Podstawowych i Gimnazjach na terenie Gminy Głubczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia 13 multimedialnych pracowni językowych do Szkół Podstawowych i Gimnazjów na terenie Gminy Głubczyce 2. Główny zakres dostaw obejmuje : Dostawę i montaż wyposażenia do 8 pracowni 24 stanowiskowych i 5 pracowni 16 stanowiskowych : 1. Pulpit nauczyciela z jednostką centralną -13 szt. 2.Słuchawki z mikrofonem dynamicznym -285 szt. 3. Moduł do sterowania funkcjami pracowni za pomocą komputera+ wirtualny magnetofon umożliwiający rejestrację przebiegu lekcji na komputerze -13 szt. 4. Moduł symulacji rozmowy telefonicznej - 13 kpl 5. Przyłączeniowe stanowisko dla uczniów - 13 kpl 6.Okablowanie - 13 kpl 7. Radiomagnetofon z CD -13 szt. 8.Głośnik do zabudowy w biurku -13 kpl 9.Projektor -13 szt. 10.Tablica interaktywna -13 szt. 11. Uchwyt do tablicy interaktywnej - 13 szt. 12. Zestaw komputerowy -13 szt. 13.Monitor LCD 19 cali -13 szt. 14. Uchwyt do projektora -13 szt. 15. Zestaw do przeprowadzenia testów - 13 kpl 16. Tablet interaktywny bezprzewodowy - 13 szt. 17. Stolik uczniowski 2 osobowy -110 szt. 18. Stolik uczniowski narożny zaokrąglony 2 osobowy -26 szt. 19. Biurko nauczycielskie -13 szt. 20. Krzesło uczniowskie metalowe -272 szt. 21. Krzesło obrotowe -13 szt. 22. Montaż podzespołów i uruchomienie pracowni - 13 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem ilości zamawianego sprzętu i sposób obliczenia ceny ofertowej został określony w Specyfikacja wyposażenia pracowni 24 i 16 stanowiskowej i sposób wyliczenia oferty. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy (wyprodukowana nie wcześniej niż w 2010 roku) oraz wolny od wad fizycznych i prawnych; 2. W dniu odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu: instrukcje obsługi i konserwacji zakupionego sprzętu - wszystkie wymienione dokumenty w języku polskim; 3. Zakupiony sprzęt musi posiadać gwarancje określoną w książkach gwarancyjnych; 4. Wykonawca zapewni na własny koszt najpóźniej w dniu w dniu odbioru przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach