Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-036 Zielona Góra, ul. Wyspiańskiego 15
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4565656, 4565624 , fax. 068 3270111
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
ul. Wyspiańskiego 15 15
65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4565656, 4565624, fax. 068 3270111
REGON: 97013998800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego. Kod CPV 30.12.13.00-6, 32.32.20.00-6, 30.21.30.00-5. Szczegółowe parametry podane są w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm., tzn. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, b.posiadają wiedzę i doświadczenie, c.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie stawianych warunków w oparciu o treść złożonych dokumentów stosując formułę spełnia nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie się wiązało w wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w SIWZ, Wykonawcy dostarczają wraz z ofertą: 1.stosowne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego występowania Wykonawców, dokument musi być podpisany przez każdego z Wykonawców odrębnie, lub przez powołanego do ich reprezentowania pełnomocnika. 2. aktualne odpisy z właściwych rejestrów albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa właściwy dokument odrębnie. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawców. W każdym przypadku pełnomocnictwo powinno wskazywać czynności do jakich upoważniony jest Pełnomocnik. Wszystkie ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oraz datą, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego Parku Naukowo - Przemysłowego Sp z o.o. w Gorzowie Wlkp. ul: Teatralna 49 w ramach realizacji projektu Rozbudowa Parku Naukowo-Przemysłowego o funkcje Centrum Transferu Technologii Środowiskowych
Dodano: 2015-10-13 - Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim.
Dodano: 2014-10-06