Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich.

Powiat Strzelecko-Drezdenecki ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7632380 , fax. 095 7631126
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecko-Drezdenecki
    ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 7
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7632380, fax. 095 7631126
    REGON: 21096735000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich. Zamawiany samochód winien spełniać następujące warunki techniczne: -rok produkcji - 2009, typ: -sedan, -liczba miejsc siedzących: 5, -pojemność silnika: od 1900 do 2200 cm3, -moc silnika: minimum 126 KM, -elektrycznie regulowane lusterka boczne, -elektryczna regulacja szyb przednich i tylnych, -rozstaw osi: minimum 2700 mm, -szerokość zewnętrzna: od 1810 mm do 1900 mm, -zasilanie silnika: diesel, -skrzynia biegów: manualna 6-biegowa, system kontroli stabilności toru jazdy, -ABS, -lakier: metalizowany, -kolor: czarny, grafit, szary, srebrny, poduszki powietrzne: minimum 9 poduszek, w tym kolanowa kierowcy, spryskiwacze reflektorów, -czujnik deszczu, -felgi aluminiowe, -aktywne zagłówki, -radioodtwarzacz CD+MP3, -głośniki: przód i tył, -kierunkowskazy w lusterkach zewnętrznych, -klimatyzacja dwustrefowa, -czujnik cofania, -autoalarm, -ciemna tapicerka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: - spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełniony wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę(y) do reprezentacji), 7. Wykaz wykonanych 3 jednorazowych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Specyfikacja techniczna pojazdu. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnione do składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oferty zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferty niespełniające powyższych wymogów będą odrzucone. Zarówno oferta, jak i załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach