Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Eichendorffa 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4539600
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Eichendorffa 14 14
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 4539600
    REGON: 00032021300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 grupa a) 10 szt. Komputer o następujących wymaganiach: używany z gwarancją na min. 6 miesięcy, obudowa typu Desktop lub mniejsza z zasilaczem ATX w kolorze czarnym, z licencją na system operacyjny Windows XP Professional (musi być: informacja o systemie na fakturze oraz oryginalna nalepka licencyjna COA na obudowie) - system musi być zainstalowany ze sterownikami, całkowicie legalny i aktywowany, procesor z technologią Hyper-Threading o częstotliwości taktowania zegara min. 3GHz pamięć operacyjna min. 2 GB DDR2 dysk twardy fabrycznie nowy o pojemności min. 160 GB napęd DVD karta sieciowa LAN 1 Gb s karta dźwiękowa karta graficzna z pamięcią min. 128 MB komputer ma zawierać min. następujące porty: - wewnątrz:1xPCI, PCI-EXPRESS, 1xSATA, - na zewnątrz: 1xCOM, 1xLPT, 4xUSB 2.0, 1xRJ45, 1xVGA, AUDIO. b) 10 kpl. - mysz komputerowa optyczna z rolką, klawiatura z czytnikiem kart procesorowych Smart Card (ISO 7816): fabrycznie nowe z gwarancją, interfejs USB, długość kabla min. 1m, kolor czarny, tego samego producenta, 2 grupa a) 10 szt. - podkładka pod mysz optyczną z żelową podpórką pod nadgarstek, w kolorze czarnym lub granatowym, fabrycznie nowa. b) 10 szt. - zasilacz awaryjny UPS o następujących wymaganiach: fabrycznie nowy, moc pozorna min. 450VA przyłącza umieszczone z tyłu obudowy, topologia: line interactive, kolor czarny. c) 10 szt. - komputerowa listwa zasilająca z zabezpieczeniem przepięciowym o następujących wymaganiach: fabrycznie nowe, długość kabla zasilającego min. 1,8 m, ilość gniazdek sieciowych min. 4 szt, kolor czarny. 3 grupa a) 10 szt - monitor komputerowy LCD o następujących wymaganiach: przekątna ekranu min. 18,5 fabrycznie nowe, kolor czarny, format obrazu 16:9, jasność min 300 cd m2, kontrast min. 8000:1, czas reakcji matrycy max. 5ms, złącze D-Sub, zgodność z normami min. TCO 03. 4 grupa a) 10 szt - Drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa o następujących wymaganiach: fabrycznie nowa, interfejs USB i Ethernet, rozdzielczość wydruku mono min. 1200x1200 dpi, zainstalowana pamięć min 32 MB, wydajność min. 8000 str. mies., obsługiwany format nośników max. A4, podajnik papieru min. 260 ark, wymiary max. 230x380x250mm (wys. szer. głęb.). 5 grupa a) 4 szt. - Przełącznik sieciowy 5 port RJ45 10 100 Mb s o następujących wymaganiach: fabrycznie nowy, przepustowość min. 1 Gb s, standardy sieciowe min.: 10 Base-T Ethernet, 100 Base-TX Ethernet, Auto-negotiation, Flow Control, full duplex, MDI-II MDI-X na każdym porcie, Rozmiar tablicy adresów MAC min. 1000, Bufor danych min. 512Kb, min. 2 porty VIP dedykowane do obsługi wymagających aplikacji sieciowych, obudowa metalowa o wymiarach max. 30x130x80mm (wys. szer. głęb.). b) 1 szt. - Przełącznik sieciowy 8 port RJ45 10 100 Mb s o następujących wymaganiach: fabrycznie nowy, przepustowość min. 1,6 Gb s, standardy sieciowe min.: 10 Base-T Ethernet, 100 Base-TX Ethernet, Auto-negotiation, Flow Control, full duplex, MDI-II MDI-X na każdym porcie, Rozmiar tablicy adresów MAC min. 1000, Bufor danych min. 768Kb, min. 3 porty VIP dedykowane do obsługi wymagających aplikacji sieciowych, obudowa metalowa o wymiarach max. 30x160x90mm (wys. szer. głęb.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: spełniają warunki art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Celem potwierdzenia i oceny spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać dokumenty wymienione w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena warunków udziału w postępowaniu na podstawie kryterium: spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oferta powinna zawierać:oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -wg wzoru (zał. 2) oświadczenia oferenta o zapoznaniu się z treścią SIWZ, umowy i nie wnoszeniu do nich uwag - wg wzoru (zał. 3) oraz oświadczenie o gotowości zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach zawartych we wzorze umowy.(zał.4) (Wraz ze SIWZ, Wykonawca otrzymał od Zamawiającego wzór umowy na wykonanie Zamówienia ). pełnomocnictwo- w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) pisemna zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym w trakcie przyjmowania dostaw (zał.5) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, wykonawca złoży wraz z ofertą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W/w dokumenty wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, albo złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie)lub złożone dokumenty zawierają błędy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 z zastrzeżeniem art. 26 ust 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach