Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH

Szpital Specjalistyczny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Stefana Batorego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7861400 , fax. 032 7861646
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 2
    ul. Stefana Batorego 15 15
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 7861400, fax. 032 7861646
    REGON: 27023589200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital2.bytom.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa specjalistycznych wyrobów medycznych określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 22 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pakiet Nr 1 NARZĘDZIA RÓŻNE ORTOPEDYCZNE Pakiet Nr 2 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU OHIO CARE PLUS Pakiet Nr 3 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU ATOM Pakiet Nr 4 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA Pakiet Nr 5 OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 FIRMY DRAGER II Pakiet Nr 6 PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓW Pakiet Nr 7 OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA Pakiet Nr 8 OPRZYRZĄDOWANIE DO PRZEZSKÓRNEGO MONITOROWANIA GAZÓW WE KRWI DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA Pakiet Nr 9 OPRZYRZĄDOWANIE DO CPAP BABY FLOW DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 FILTR DRAGER Pakiet Nr 10 KANIULE DONOSOWE DO CPAP Pakiet Nr 11 OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA OHMEDA EXELL AESTIVA 5 Pakiet Nr 12 OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA SULLA 808 909 Pakiet Nr 13 OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA DAMECA Pakiet Nr 14 USZCZELKI DO TROAKARÓW FIRMY STORZ Pakiet Nr 15 OPRZYRZĄDOWANIE DO ERO-SCAN FIRMY OTICON Pakiet Nr 16 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII WERSAPOINT Pakiet Nr 17 FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTYCZNEGO Pakiet Nr 18 CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT Pakiet Nr 19 POJEMNIK DO CZYSZCZENIA IGIEŁ CHIRURGICZNYCH Pakiet Nr 20 OPRZYRZĄDOWANIE DO BRONCHOSKOPU BF 20 D Pakiet Nr 21 SPRZĘT DO PRZETACZANIA PŁYNÓW Pakiet Nr 22 PROBÓWKI DO MIKROMETODY DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331699002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 4 256,50 zł. (słownie: cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt sześć zł pięćdziesiąt gr. ), w przypadku złożenia oferty na : pakiet nr 1 wadium w wysokości 161,00 zł ( słownie : sto sześćdziesiąt jeden zł ), pakiet nr 2 wadium w wysokości 3,00 zł ( słownie : trzy zł ), pakiet nr 3 wadium w wysokości 852,00 zł ( słownie : osiemset pięćdziesiąt dwa zł ), pakiet nr 4 wadium w wysokości 602,00 zł ( słownie : sześćset dwa zł ), pakiet nr 5 wadium w wysokości 85,00 zł ( słownie : osiemdziesiąt pięć złotych ), pakiet nr 6 wadium w wysokości 4,50 zł ( słownie : cztery zł pięćdziesiąt gr. ), pakiet nr 7 wadium w wysokości 418,00 zł ( słownie : czterysta osiemnaście zł ), pakiet nr 8 wadium w wysokości 262,00 zł ( słownie : dwieście sześćdziesiąt dwa zł) pakiet nr 9 wadium w wysokości 1310,00 zł ( słownie : jeden tysiąc trzysta dziesięć zł) , pakiet nr 10 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), pakiet nr 11 wadium w wysokości 78,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt osiem złotych ), pakiet nr 12 wadium w wysokości 130,00 zł ( słownie : sto trzydzieści złotych ), pakiet nr 13 wadium w wysokości 8,00 zł ( słownie : osiem zł ), pakiet nr 14 wadium w wysokości 9,00 zł ( słownie : dziewięć zł ), pakiet nr 15 wadium w wysokości 9,00 zł ( słownie : dziewięć zł ), pakiet nr 16 wadium w wysokości 108,00 zł ( słownie : sto osiem zł ) pakiet nr 17 wadium w wysokości 2,00 zł ( słownie : dwa zł ) pakiet nr 18 wadium w wysokości 105,00 zł ( słownie : sto pięć zł ) pakiet nr 19 wadium w wysokości 60,00 zł ( słownie : sześćdziesiąt zł ) pakiet nr 20 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć zł ) pakiet nr 21 wadium w wysokości 11,00 zł ( słownie : jedenaście zł ) pakiet nr 22 wadium w wysokości 19,00 zł ( słownie : dziewiętnaście zł )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) .tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę wyrobów medycznych ( sprzętu medycznego ), na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, , zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania faktury, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualnego - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualnego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumentów (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie c) Oświadczenia dotyczącego terminu dostawy będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będącego załącznikiem 4 do SIWZ ( Warunki płatności ) 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w spawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku , kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć : a) Dokumenty Wymienione w § 18 ust. 1 wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców b) Wspólny formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 2 i 3 podpisany przez ustanowionego pełnomocnika c) Zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną