Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń na lokale socjalne ul. Pszczyńska 292 w Jastrzębiu Zdroju

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń na lokale socjalne ul. Pszczyńska 292 w Jastrzębiu Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku przy ul. Pszczyńskiej 292 w Jastrzębiu Zdroju do obowiązujących przepisow przeciwpożarowych - zamontowanie przegród dymoszczelnych z drzwiami przeciwpożarowymi EI30 na korytarzach 1-3 piętra wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres prac obejmuje: 1) Zabudowa przegrody dymoszczelnej: - odbicie tynku w pasie projektowanej ścianki, - wykucie strzępi, - wymurowanie ścianki z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm z otworem na drzwi, - ułożenie nadproża prefabrykowanego Porotherm 11,5 dł. 175 cm, - zamontowanie drzwi przeciwpożarowych, - uzupełnienie tynku na istniejących ścianach i suficie, - otynkowanie wykonanej ścianki, - malowanie nowych tynków. 2) Inne prace towarzyszące zgodnie z przedmiarem robót. Warunki techniczne: 1. Zakres prac zawarty jest w dokumentacji technicznej (Projekty budowlano-wykonawcze i Specyfikacja Techniczna). 2. Do wykonania zamówienia będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nie posiadające uszkodzeń. 3. Za wypadki i szkody powstałe przy wykonywaniu zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 4. W czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren świadczenia usługi w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykaz materiałów załączonych do specyfikacji: Specyfikacja Techniczna - 1 egz. Projekt budowlano-wykonawczy - 2 egz. Przedmiary.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki dodatkowe: Wykonawca udokumentuje, że: 1. dysponuje lub będzie dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: - kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 2. spełnienie powyższych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do siwz oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 9 ppkt 3, 4, 5, 6, 7 siwz. 3. wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do siwz, 2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do siwz, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające formę prawną, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ lub podmiot wydający stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 6) wykaz personelu odpowiedzialnego za prowadzenie robót- wg załącznik nr 3 do siwz, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w załączniku nr 3 do siwz wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 8) zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowód wpłaty potwierdzający członkostwo w izbie osób wyszczególnionych w załączniku nr 3 do siwz (art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, tj. Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2 9) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w pkt 10, 11 siwz). - przykładowy wzór pełnomocnictwa - załącznik nr 4a, 4b). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. W/w dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem pkt 9.1.9 siwz mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodnośc z oryginałem przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r. z późn. zm.). Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopii) traktowane będzie jak jego brak. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach