Bursa Szkolna ogłasza przetarg
- Adres: 19300 Ełk, ul. Sikorskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 6216986 , fax. 0-87 6216986
- Data zamieszczenia: 2017-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna
ul. Sikorskiego
19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 6216986, fax. 0-87 6216986
REGON: 79000289600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.elk.pl/wiadomosci/8356/ogloszenia_przetargow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę pieczywa do Bursy Szkolnej w Ełku przy ulicy Sikorskiego 7A - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa od 02.01.2018r. przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego: Zakres usługi dostawy artykułów do Bursy przy ul. Sikorskiego 7A: - zapewnienie możliwości nabycia, dostawy pieczywa, w asortymencie i ilości zbliżonej do ilości określonej w wykazie przedmiotu zamówienia /zał. nr 1 do SWIZ/; - w przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów; - artykuły spożywcze muszą być o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności, normami i certyfikatami w szczególności spełniające wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r, poz. 594 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej. - Wykonawca musi dostarczać produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia, tzn. co najmniej 2/3 okresu ważności przewidzianego dla każdego artykułu. Opakowania dostarczanych produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia; - jakość artykułów powinna być niekwestionowana przez Komisję Stołówkową BS; -realizacja zamówienia będzie dzielona na części zgodnie z zamówieniami dokonywanymi przez Zamawiającego na piśmie z jednodniowym wyprzedzeniem lub w uzasadnionych przypadkach w trybie niezwłocznym. - warunkiem kontynuowania dostaw jest ciągła, pozytywna ocena jakości /sensoryczna/ dostarczanych produktów. Ocena jakości dostarczanych produktów będzie dokonywana przez Komisję Stołówkową Bursy Szkolnej. Negatywna ocena lub zastrzeżenia jakościowe Komisji wobec dostarczanych artykułów, mogą być przyczyną zerwania umowy na dostawy po wcześniejszym ostrzeżeniu o kwestionowanej jakości, na piśmie. Dostawa artykułów o jakości dyskwalifikującej może być przyczyną rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. Dostawcą uprawnionym do wykonania zamówienia po rozwiązaniu umowy z aktualnym dostawcą, jest Dostawca który uzyskał następny wynik w rozstrzygnięciu przetargu. Szczegółowy zakres dostaw: ilościowy i asortymentowy podany jest w druku ofertowym. Dostawy zamówionego asortymentu do wyznaczonego miejsca w Bursie Szkolnej Ełku muszą odbywać się w godzinach 7.00-8.00 w terminie max do 2 dni od złożenia zamówienia przez Wykonawcę w formie telefonicznej lub faksem do godz. 15.00 Dopuszcza się realizację zamówienia w przeciągu 1 dnia i 2 dni od złożenia zamówienia (1 dzień jest liczony jako realizacja dostawy w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów oferowanych w celu przeprowadzenia przez Zamawiającego degustacji i oceny asortymentu przez Młodzieżową Radę Bursy w dniu 08.12.2017r. o godz. 11.30 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 – wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia – nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2)Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ); 3)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych oraz pieczywa do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Zientary – Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach
Dodano: 2024-04-20 - Dostawy artykułów spożywczych
Dodano: 2024-03-22 - Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka’’ w Elblągu w 2024 roku
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 10 w Olsztynie w roku 2024
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa artykułów spożywczych – powtórzenie 2
Dodano: 2023-11-21 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Purdzie w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-08-08 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych oraz żłobka na terenie Gminy Olsztynek
Dodano: 2023-07-04 - Dostawa artykułów spożywczych i art. mrożonych
Dodano: 2023-06-28 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Zawodowych im. Sandora PetÖfi w Ostródzie
Dodano: 2023-01-17