Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych dla WSRM w Łodzi

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-202 Łódź, ul. Warecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 558 050 , fax. 426 521 635
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
    ul. Warecka 2
    91-202 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 558 050, fax. 426 521 635
    REGON: 47306618800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych dla WSRM w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez okres 11 miesięcy paliw płynnych wg poniższych zadań: Zadanie 1 - Stacjonujących w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35, w przewidywanych ilościach: - Gaz LPG – 1.100 litrów Zamawiający nie wymaga, aby stacja paliw czynna była całą dobę. Zadanie 2 - Stacjonujących w Głownie, ul. Kopernika 19, w przewidywanych ilościach: - ON – 12.850 litrów Zamawiający nie wymaga, aby stacja paliw czynna była całą dobę. Zadanie 3 - Stacjonujących w Głuchowie (96-130), Al. Klonowa 16, w przewidywanych ilościach: - ON – 7.350 litrów Zamawiający nie wymaga, aby stacja paliw czynna była całą dobę. Zadanie 4 - Stacjonujących w Białej Rawskiej, ul. Mickiewicza 25, w przewidywanych ilościach: - ON – 10.100 litrów Zamawiający nie wymaga, aby stacja paliw czynna była całą dobę. Zadanie 5 - Stacjonujących w Krośniewicach, ul. Łęczycka 15B , w przewidywanych ilościach: - ON – 8.750 litrów Zamawiający nie wymaga, aby stacja paliw czynna była całą dobę. Zadanie 6 - Stacjonujących w Żychlinie, ul. Dobrzelińska 6, w przewidywanych ilościach: - ON – 9.650 litrów Zamawiający nie wymaga, aby stacja paliw czynna była całą dobę. Zadanie 7 - Stacjonujących w Łęczycy, ul. Ozorkowska 9, w przewidywanych ilościach: - ON – 11.000 litrów Zamawiający nie wymaga, aby stacja paliw czynna była całą dobę. Zadanie 8 - Stacjonujących w Piątku, ul. Stodolniana 6, w przewidywanych ilościach: - ON – 8.300 litrów Zamawiający nie wymaga, aby stacja paliw czynna była całą dobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy – załącznik 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy – załączniku 3 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza). Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do centralnej ewidencji działalności gospodarczej. 5. Koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach