Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem oraz dostawa koparko-ładowarki z wyposażeniem na potrzeby utrzymania urządzeń wodnych na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej w Łaniętach

Gminna Spółka Wodna w Łaniętach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-306 Łanięta, Gmina Łanięta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 501313135
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Wodna w Łaniętach
    Gmina Łanięta NN
    99-306 Łanięta, woj. łódzkie
    tel. 501313135
    REGON: 001086682
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglanieta.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Wodna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem oraz dostawa koparko-ładowarki z wyposażeniem na potrzeby utrzymania urządzeń wodnych na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej w Łaniętach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem (tj. wysięgnikiem wielofunkcyjnym, głowicą koszącą, odmularką do rowów) oraz dostawa koparko-ładowarki wraz z wyposażeniem (tj. osprzęt ładowarkowy, osprzęt koparkowy podsiębierny) na potrzeby utrzymania urządzeń wodnych na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej w Łaniętach. 2. Zamówienie podzielone zostało na 2 części: 1) Część I – Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, 2) Część II – Dostawa koparko – ładowarki wraz z wyposażeniem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dwóch części zamówienia z tym, że na każdą z części zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części zamówienia, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy. 4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione załączniki stanowiące integralną część SIWZ, gdzie opisane są minimalne parametry techniczne i wyposażenie jakimi winien odpowiadać przedmiot zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia dla części I – załącznik nr 1A do SIWZ, załącznik nr 1 do umowy, 2) Opis przedmiotu zamówienia dla części II – załącznik nr 1B do SIWZ, załącznik nr 2 do umowy, 3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga udzielenia okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostarczone maszyny/urządzenia wynoszący minimum 18 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi za wady na dostarczone maszyny/urządzenia wynikał będzie ze złożonej oferty. 6. Zaoferowany ciągnik rolniczy oraz koparko - ładowarka muszą spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2068 z późn. zm.) oraz spełniać odpowiednie normy bezpieczeństwa. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ na adres siedziby Zamawiającego, tj.: Gminna Spółka Wodna w Łaniętach, Łanięta, 99-306 Łanięta 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zaoferowanych maszyn i urządzeń. 9. Dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego ciągnika rolniczego oraz koparko-ładowarki co poświadczy stosownym oświadczeniem producenta. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia funkcjonowania autoryzowanego serwisu wyposażonego w samochody z narzędziami do przeglądów gwarancyjnych, diagnostyki i napraw polowych. Wykonawca winien zapewnić możliwość porozumienia się z serwisem telefonicznie w języku polskim oraz e-mailem w godzinach 7:30-15:30, we wszystkie robocze dni tygodnia. Czas reakcji serwisu w przypadku awarii sprzętu musi wynosić maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego liczone w dni robocze a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia. Zgłaszanie wad dokonywane będzie przez Zamawiającego niezwłocznie po ich ujawnieniu w formie pisemnej, telefonicznie, pocztą elektroniczną w dni robocze. 11. Ilekroć SIWZ opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części oddzielnie w wysokości: - dla Części I – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), - dla Części II – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3). Ponadto Wykonawca, wraz z ofertą, składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach