Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Zjazd 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2166277 , fax. 086 2162813
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łomży
ul. Zjazd 23 23
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2166277, fax. 086 2162813
REGON: 45011122500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.4lomza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę oleju napędowego i etyliny Pb 95 dla MPWiK Sp. z o.o. w Łomży ul. Zjazd 23 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż ok. 180.000 litrów oleju napędowego i ok. 3.000 litrów etyliny Pb 95 w ciągu 2 lat. A)Olej napędowy musi spełniać wymagania jakościowe : - zawartość siarki - nie więcej niż 0,005 % ( m/m.) tj. 50 mg/kg - zawartość wody - nie więcej niż 100 mg/kg - liczba cetanowa - nie mniej niż 51,0. - CPV 23. 20. 15 .00 -1 23. 20. 11. 00 -2 B) Etylina Pb 95 powinna odpowiadać obowiązującym normom dotyczących paliw płynnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 232015001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 5.000 zł w formie gotówki do kasy MPWiK najpóźniej do dnia 15.12.2009r. do godz. 11:00 lub na konto bankowe Nr 58 1240 5282 1111 0000 4896 5695 Bank Pekao S.A. do dnia 14.12.2009r.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. 6. Posiadają całodobową stację paliw w promieniu 5 km od bazy MPWiK Sp. z o.o. ul. Zjazd 23. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: 1. Warunek 1 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: a) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 2. Warunek 2 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.Nr 19 poz.177). 5. Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że spełnia warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. 6. Warunek 6 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: - oświadczenie, że posiada stację paliw w odległości nie większej niż 5 km od bazy MPWiK Spółka z o.o. w Łomży. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki wymienione w pkt 8 powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - stanowiący załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie, że wykonawca : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawo Zamówień Publicznych. 3.Oświadczenie, że spełnia warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. 4. Oświadczenie, że posiada stację paliw w odległości nie większej niż 5 km od bazy MPWiK Spółka z o.o. w Łomży. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 7. Świadectwo jakości oleju napędowego i etyliny Pb 95. 8. Obliczenie ceny ofertowej oleju napędowego i etyliny Pb 95. 9. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: a) Aktualne odpisy z ewidencji działalności poszczególnych wspólników oraz umowę spółki jako uzupełnienie dokumentów potwierdzających prawo występowania w obrocie prawnym, z której wynikać będzie sposób reprezentowania spółki, a także zaciągania w jej imieniu zobowiązań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.4lomza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną