Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Zabłudów oraz gminnych jednostek organizacyjnych

Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-060 Zabłudów, Rynek 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7188100 , fax. 085 7188100 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
    Rynek 8 8
    16-060 Zabłudów, woj. podlaskie
    tel. 085 7188100, fax. 085 7188100 w. 44
    REGON: 00053102200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um-zabludow.pbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Zabłudów oraz gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy bankowej obsługi budżetu Gminy Zabłudów oraz gminnych jednostek organizacyjnych na lata 2010 - 2013. Zamawiający zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na: obsługę bankową budżetu Gminy Zabłudów oraz gminnych jednostek organizacyjnych na lata 2010 - 2013 na następujących warunkach 1.1.Otwarcie, prowadzenie i bankową obsługę rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych w tym obsługę elektroniczną, wszystkich gminnych jednostek organizacyjnych tj. a)Budżet Gminy i Urząd Miejskie w Zabłudowie b)Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabłudowie c)Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zabłudowie d)Gimnazjum w Zabłudowie e)Szkoła Podstawowa w Rafałówce f)Szkoła Podstawowa w Dobrzyniówce g)Szkoła Podstawowa w Białostoczku h)Szkoła Podstawowa w Krynickie i)Miejski Ośrodek Animacji Kultury w Zabłudowie j)Miejska Biblioteka publiczna w Zabłudowie 1.2. Prowadzenie subkont w ramach danego rachunku bankowego 1.3. Realizację przelewów drogą elektroniczną dla jednostek wymienionych w punkcie 1. 1.4. Przyjmowanie wszystkich wpłat gotówkowych na rachunki jednostek wymienionych w punkcie 1 bez pobierania opłat i prowizji 1.5. Dokonywanie wszystkich wypłat gotówkowych z rachunków jednostek wymienionych w punkcie 1 bez pobierania opłat i prowizji 1.6. Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy jednostkom wymienionym w punkcie 1. 1.7. Realizacja poleceń przelewów przez jednostki wymienione w punkcie 1 na rachunki prowadzone w banku Wykonawcy bez pobierania opłat i prowizji. 1.8. Możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym Gminy Zabłudów do kwoty 500.000 zł. 1.9. Prowadzenie punktu obsługi kasowej na terenie miasta Zabłudów lub uruchomienie go nie później niż do 31 stycznia 2010 roku. 1.10. Lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunku podstawowego na lokaty krótkoterminowe typu overnight, kapitalizacja odsetek po każdorazowym rozwiązaniu lokaty przy minimalnej kwocie depozytu w wysokości 20 000,00 zł. 1.11. Zapewnienie możliwości uzyskiwania drogą elektroniczną informacji o stanie rachunków oraz stałą obserwację obrotów i stanu środków na poszczególnych własnych rachunkach bankowych. 1.12. Udostępnienie usługi typu Home banking z możliwością dokonywania operacji bankowych z siedzib jednostek wymienionych w punkcie 1. 1.13. Sporządzanie wyciągów bankowych dziennych w wersji papierowej. 1.14. Oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach, kapitalizacja odsetek w okresach miesięcznych. 1.15. Szybkość realizacji poszczególnych dyspozycji ( rozliczeń) składanych przez zamawiającego oraz godziny obsługi bankowej - obsługa bankowa w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, realizacja dyspozycji maksymalnie w ciągu jednej godziny. 1.16. Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy, wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku. 1.17. Bank zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania za zawinione przez siebie opóźnienie w realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych za każdy dzień opóźnienia według dwukrotności stopy oprocentowania środków zgromadzonych na rachunku płatnym na żądanie, od kwoty niezrealizowanego w terminie zlecenia. 1.18. Bank zobowiąże się do otwierania rachunków pomocniczych na tych samych warunkach w okresie trwania umowy dla wszystkich jednostek wymienionych w punkcie 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać wymagania określone w załączniku Nr 4 do specyfikacji, 1.3. wykonawcy, o których mowa w pkt 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia, jeżeli: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy szczegółowe nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.4. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawazamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 1.5. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z umową; b) treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków Spełnianie wymaganych warunków opisanych powyżej będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 9, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią chociażby jednego z wymaganych warunków lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust.1 ustawy Pzp, winien złożyć oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji 2. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, stosownie do postanowień art. 26 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: 2.1. koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym, 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.4. aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2.5. pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, jeśli ich uprawnienia do reprezentowania banku nie wynikają z danych zawartych w rejestrze, 2.6. w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, Uwaga: Do formy i treści dokumentów wymienionych w pkt.1-7 składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postanowienia § 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opłacalność ekonomiczna rachunku
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-zabludow.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach