Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 68
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4423524, 4423520 , fax. 077 4423517
- Data zamieszczenia: 2009-12-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
ul. Katowicka 68 68
45-060 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4423524, 4423520, fax. 077 4423517
REGON: 53239101700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsm.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę nowych fantomów medycznych dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu - ( nr sprawy: OPZ-381-04/09) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego nowych fabrycznie fantomów medycznych: - 1szt. ramię do iniekcji; - 1szt. przedramię do wstrzyknięć; - 1szt. model pośladka do wstrzyknięć; - 1szt. fantomu do badań fizykalnego; - 1szt. modelu do nauki cewnikowania - żeński (symulator) (CPV 36153100-9); - 1kpl. modelu miednicy żeńskiej z więzadłami, naczyniami, nerwami, dnem miednicy i organami (CPV 36153100-9); - 1kpl. symulatora porodowego matki i noworodka (CPV 36153100-9); - 1szt. fantomu do badania ginekologicznego (CPV 36153100-9); - 1szt. fantomu do nauki pielęgnacji dziecka (CPV 36153100-9); - 1kpl. zestaw modelu różnych stadiów odleżynowych (CPV 36153100-9); - 1szt. fantomu pielęgnacyjnego (CPV 36153100-9). Szczegółowy opis został zawarty w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1).Wykonawca, który ubiega się o zamówienie, musi spełnić łącznie następujące warunki, dopuszczone i zawarte w ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r., tzn. wykonawca: 1.1). warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia: - wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na dostawy fantomów medycznych, z których każda przekroczyła kwotę 40.000,00 PLN z VAT; 1.2). warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia na dostawy fantomów medycznych, z których każda przekroczyła kwotę 40.000,00 PLN z VAT; 1.3). warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej: - wykonawca posiada zdolność kredytową w banku w którym ma rachunek lub posiada środki finansowe na koncie w banku w którym ma rachunek, w kwocie nie mniejszej niż 80.000,00 PLN; 1.4). brak podstaw do jego wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2).Dla wykazania, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dołączy dokumenty określone w pkt.1 lit.e pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu]. 3).Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie nr 1 pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu]. Z treści wymaganych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 4). Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 4.1). dla warunków postawionych: - w pkt. od 1.1. do 1.3 niniejszego pola, oświadczenia z pkt. 1 lit. a - c pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu] mogą być złożone łącznie przez wszystkich uczestników wspólnie ubiegających się o zamówienie; - w pkt. 1.4 niniejszego pola, oświadczenie z pkt. 1 lit.d pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu] (tj. o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) musi być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielnie zamówienia. 4.2). w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. 2 niniejszego pola, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia musi oddzielnie złożyć dokumenty określone w pkt.1 lit e pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu], wykazując nimi, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wymagane dokumenty od wykonawcy a). dla wymogu z pkt.1.1 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); b). dla wymogu z pkt.1.2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ); c). dla wymogu z pkt.1.3 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ); d). dla wymogu z pkt.1.4 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ); e). dla wymogu z pkt.2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2).Dokumenty określone w pkt.1 niniejszego pola, potwierdzające spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (tzn. z opisem - /za zgodność z oryginałem/) przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Poświadczenie za zgodność winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (tzn. z podpisem czytelnym osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem, lub podpisem nieczytelnym z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 3). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy wraz z ofertą przedłożyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wsm.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę drobnego wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską(nr sprawy ZP/D/39/2015)
Dodano: 2015-04-16 - Rozszerzenie bazy techno-dydaktycznej w Centrum Kształcenia Praktycznego - ZPO w Opolu
Dodano: 2014-02-20 - Zakup i dostawy materiałów biurowych, eksploatacyjnych, pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych i programów multimedialnych związanych z realizacją projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część II: pierwszy okres roku szkolnego 2013/2014.
Dodano: 2013-08-29 - Doposażenie bazy dydaktycznej Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku - 5 części
Dodano: 2013-05-23 - Zakup oraz dostarczenie pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych Miasta Opola w ramach projektu Inwestycja w pierwszy krok - II edycja - program rozwojowy szkół podstawowych Miasta Opola.
Dodano: 2013-04-12 - Zakup i dostawy materiałów biurowych, eksploatacyjnych, pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych i programów multimedialnych związanych z realizacją projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część I: drugi okres roku szkolnego 2012/2013.
Dodano: 2013-03-28 - Zakup oraz dostarczenie pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych Miasta Opola w ramach projektu Inwestycja w pierwszy krok - II edycja - program rozwojowy szkół podstawowych Miasta Opola.
Dodano: 2013-03-08 - Doposażenie bazy dydaktycznej Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku - 6 części.
Dodano: 2013-03-05 - Zakup oraz dostarczenie pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych Miasta Opola w ramach projektu Inwestycja w pierwszy krok - II edycja - program rozwojowy szkół podstawowych Miasta Opola.
Dodano: 2013-02-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, sprzętu audio oraz mebli dla jednostek organizacyjnych w Gminie Dobrodzień w ramach projektu: Idziemy z indywidualizacją, zdobywając rozwój
Dodano: 2012-12-20