Gmina Głogówek ogłasza przetarg
- Adres: 48-250 Głogówek, ul. Rynek 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4069900, 4069915 , fax. 77 4069906
- Data zamieszczenia: 2013-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogówek
ul. Rynek 1 1
48-250 Głogówek, woj. opolskie
tel. 77 4069900, 4069915, fax. 77 4069906
REGON: 53141335000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawy materiałów biurowych, eksploatacyjnych, pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych i programów multimedialnych związanych z realizacją projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część II: pierwszy okres roku szkolnego 2013/2014. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych i programów multimedialnych związanych z realizacją projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część II: pierwszy okres roku szkolnego 2013/2014. - projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego; realizowanych przez Gminę Głogówek w ramach PO KL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.Projekt jest realizowany w czterech szkołach: - Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Króla Jana Kazimierza w Głogówku, - Publicznym Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Racławicach Śląskich, - Szkole Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Głogówku, - Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Racławicach Śląskich. 3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)zakup towarów wymienionych w SIWZ, b)dostawy zakupionych towarów do Biura Projektu, w terminach i na warunkach określonych w niniejszej SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i zakłada udzielenie zamówienia w częściach. Oferent może złożyć jedną ofertę składającą się z jednej lub kilku ofert częściowych, po jednej ofercie częściowej na wybrane części zamówienia. Część 1.(pierwsza) - dostawy materiałów papierniczych i biurowych. Część 2. (druga) - dostawy materiałów do zajęć artystycznych. Część 3. (trzecia) - dostawy programów dydaktycznych do tablic. interaktywnych, programów do diagnozowania predyspozycji zawodowych, testów dla uczniów. Część 4 (czwarta) - dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych. Część 5. (piąta) - dostawy pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych i gier edukacyjnych. Część 6 (szósta) - dostawy książek i ćwiczeń. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glogowek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę drobnego wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską(nr sprawy ZP/D/39/2015)
Dodano: 2015-04-16 - Rozszerzenie bazy techno-dydaktycznej w Centrum Kształcenia Praktycznego - ZPO w Opolu
Dodano: 2014-02-20 - Doposażenie bazy dydaktycznej Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku - 5 części
Dodano: 2013-05-23 - Zakup oraz dostarczenie pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych Miasta Opola w ramach projektu Inwestycja w pierwszy krok - II edycja - program rozwojowy szkół podstawowych Miasta Opola.
Dodano: 2013-04-12 - Zakup i dostawy materiałów biurowych, eksploatacyjnych, pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych i programów multimedialnych związanych z realizacją projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część I: drugi okres roku szkolnego 2012/2013.
Dodano: 2013-03-28 - Zakup oraz dostarczenie pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych Miasta Opola w ramach projektu Inwestycja w pierwszy krok - II edycja - program rozwojowy szkół podstawowych Miasta Opola.
Dodano: 2013-03-08 - Doposażenie bazy dydaktycznej Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku - 6 części.
Dodano: 2013-03-05 - Zakup oraz dostarczenie pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych Miasta Opola w ramach projektu Inwestycja w pierwszy krok - II edycja - program rozwojowy szkół podstawowych Miasta Opola.
Dodano: 2013-02-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, sprzętu audio oraz mebli dla jednostek organizacyjnych w Gminie Dobrodzień w ramach projektu: Idziemy z indywidualizacją, zdobywając rozwój
Dodano: 2012-12-20 - Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego, komputerowego i terapeutycznego w ramach projektu pn: Program indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle.
Dodano: 2012-12-06