Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 68
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4423524, 4423520 , fax. 077 4423517
- Data zamieszczenia: 2010-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
ul. Katowicka 68 68
45-060 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4423524, 4423520, fax. 077 4423517
REGON: 53239101700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wsm.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę nowego fantomu medycznego dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu - ( nr sprawy: OPZ-381-12/10) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego nowych fabrycznie fantomów medycznych: 1szt. Fantomu - do zaawansowanych zabiegów pielęgnacyjnych (CPV 39162100-6), - Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr: 2 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a).Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres nie krótszy jak 12 miesięcy liczonych od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru dostawy przedmiotu zamówienia, na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego jak określone w załączniku nr 4 do SIWZ. b).Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, c).Wykonawca zapewnia odpłatny serwis pogwarancyjny d).Instrukcja użytkowania fantomów - w języku polskim e).Wykonawca zapewnia w siedzibie zamawiającego przeszkolenie w zakresie obsługi fantomów w terminie do 7 dni liczonych od daty dostawy ostatniego fantomu - (koszt przeszkolenia personelu Zamawiającego wliczony w cenę określoną w pkt.14.1 SIWZ). f).Płatność za przedmiot umowy zrealizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty przekazania faktury Zamawiającemu, która to data nie może być wcześniejsza niż data podpisania przez strony protokołu odbioru. g).Dostarczone fantomy będą posiadały niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty oraz sterowniki i oprogramowanie komputerowe jeżeli jest takie wymagane do prawidłowe funkcjonowanie w użytkowaniu. h).Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wsm.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę drobnego wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Wydziału Elektrotechniki Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską(nr sprawy ZP/D/39/2015)
Dodano: 2015-04-16 - Rozszerzenie bazy techno-dydaktycznej w Centrum Kształcenia Praktycznego - ZPO w Opolu
Dodano: 2014-02-20 - Zakup i dostawy materiałów biurowych, eksploatacyjnych, pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych i programów multimedialnych związanych z realizacją projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część II: pierwszy okres roku szkolnego 2013/2014.
Dodano: 2013-08-29 - Doposażenie bazy dydaktycznej Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku - 5 części
Dodano: 2013-05-23 - Zakup oraz dostarczenie pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych Miasta Opola w ramach projektu Inwestycja w pierwszy krok - II edycja - program rozwojowy szkół podstawowych Miasta Opola.
Dodano: 2013-04-12 - Zakup i dostawy materiałów biurowych, eksploatacyjnych, pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych i programów multimedialnych związanych z realizacją projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część I: drugi okres roku szkolnego 2012/2013.
Dodano: 2013-03-28 - Zakup oraz dostarczenie pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych Miasta Opola w ramach projektu Inwestycja w pierwszy krok - II edycja - program rozwojowy szkół podstawowych Miasta Opola.
Dodano: 2013-03-08 - Doposażenie bazy dydaktycznej Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Prudniku - 6 części.
Dodano: 2013-03-05 - Zakup oraz dostarczenie pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych Miasta Opola w ramach projektu Inwestycja w pierwszy krok - II edycja - program rozwojowy szkół podstawowych Miasta Opola.
Dodano: 2013-02-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego, sprzętu audio oraz mebli dla jednostek organizacyjnych w Gminie Dobrodzień w ramach projektu: Idziemy z indywidualizacją, zdobywając rozwój
Dodano: 2012-12-20