Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, ul. T. Szeligowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 452 23 00 , fax. 81 452 23 06
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    ul. T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 452 23 00, fax. 81 452 23 06
    REGON: 102287700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. 2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia została zawarta w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części oznaczone cyframi rzymskimi od I do II: Oferta częściowa I - Meble biurowe – miejsce dostawy - Pozycje 1-10: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin, Pozycje 11-16: Lubelski Urząd Skarbowy w Lublinie, ul. T. Zana 38, 20-601 Lublin; Oferta częściowa II - Meble gabinetowe – miejsce dostawy - Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin; 4. Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad technicznych i prawnych oraz dopuszczony do obrotu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Oferta częściowa I - Meble biurowe - 3.100,00 zł, Oferta częściowa II - Meble gabinetowe - 700,00 zł. 2. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w punkcie VIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach