Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45060 Opole, ul. Katowicka
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4423524, 4423520 , fax. 774 423 517
- Data zamieszczenia: 2017-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
ul. Katowicka 68
45060 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4423524, 4423520, fax. 774 423 517
REGON: 53239101700015 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wsm.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę mebli - szaf metalowych dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZ.381.10.2017) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli – szaf metalowych dla PMWSZ w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Opis zakresu robót w/g CPV: 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, uwzględniając zakres zamówienia określony w załączniku nr 1 do SIWZ, zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami ewentualnego opakowania/rozpakowania/wywozu i utylizacji tych opakowań, a także transportu, przeniesienia, montażu, napraw gwarancyjnych, a także ewentualnego ubezpieczenia w tym m.in.: ewentualnego ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub ewentualnego wynajmu dodatkowego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. 2.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, przysługującego Wykonawcy. 2.3. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub wskazanych w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 2.5. W przypadku, gdy ostatni dzień czasu dostawy przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu Zamawiającego dniem roboczym, wówczas czasem dostawy przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego. 2.6. Dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 2.7. Na potwierdzenie wymagań opisu przedmiotu zamówienia, wykonawca złoży wraz z ofertą opis oferowanego asortymentu, zawierający dane techniczne oferowanych przedmiotów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (na lub w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy – specyfikacji asortymentowej (załącznik nr 2a do SIWZ); 2) podpisany przez Wykonawcę opis oferowanego asortymentu, zawierający dane techniczne oferowanych przedmiotów; 3) oświadczenie o wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ); 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nowe miejsca opieki w Żłobku Miejskim nr 3 "Dzwoneczek" w Nysie - dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2023-10-06 - [D/46/2023] Sukcesywna dostawa środków czystości
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa wyposażenia do żłobka w Gorzowie Śląskim (Maluch+ 2020)
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa wyposażenia socjalno-bytowego dla Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy
Dodano: 2020-10-22 - Kształtowanie kompetencji cyfrowych u dzieci – wyposażenie sali komputerowej w meble.
Dodano: 2020-09-25 - Dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce II
Dodano: 2020-07-27 - Dostawa i montaż wyposażenia pływalni krytej w Praszce
Dodano: 2020-07-03 - „Rewitalizacja miasta Paczków” – Zakup wyposażenia do budynku przy ulicy Kościelnej.
Dodano: 2020-05-04 - Utworzenie filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Skarbimierzu w m.Żłobizna - modernizacja części budynku oraz pomieszczeń po byłej Szkole Rolniczej w Żłobiźnie – Dostarczenie i montaż wyposażenia.
Dodano: 2020-03-17 - Dostawa mebli na potrzeby PMWSZ w Opolu.
Dodano: 2020-03-04