Przetargi.pl
„Rewitalizacja miasta Paczków” – Zakup wyposażenia do budynku przy ulicy Kościelnej.

Gmina Paczków ogłasza przetarg

  • Adres: 48-370 Paczków, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 316 791 , fax. 775 449 004
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paczków
    Rynek 1
    48-370 Paczków, woj. opolskie
    tel. 774 316 791, fax. 775 449 004
    REGON: 52937353321000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja miasta Paczków” – Zakup wyposażenia do budynku przy ulicy Kościelnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostawę pod wskazany adres oraz montaż wyposażenia do budynku przy ulicy Kościelnej: - zakup wyposażenia do Dziennego Domu Pobytu Osoby Starszej; - zakup wyposażenia do Centrum Integracji Społecznej; - zakup wyposażenia do Środowiskowego Domu Samopomocy - zakup wyposażenia mieszkań chronionych. W ramach realizacji zadania zakupione zostanie następujące wyposażenie do budynku przy ulicy Kościelnej: PARTER sala rehabilitacyjno – rekreacyjna (sprzęt do ćwiczeń, materace, itp.) 2 sale (sofa, stoły, krzesła, sprzęt TV) aneks kuchenny (meble kuchenne, kuchenka, lodówka, stół, krzesła itp.) CIS (stoły, krzesła) jadalnia (stoły, krzesła, witryna na naczynia) kuchnia (klimatyzacja, wyposażenie kuchni – profesjonalna kuchenka, kocioł do gotowania posiłków, chłodnia podręczna) obieralnia (stół z blatem, zlewozmywak) magazyn (chłodnie, klimatyzacja, regały itp.) I PIĘTRO mieszkania chronione (łazienki – toaleta, umywalka, prysznic) mieszkania chronione (kuchnie- meble kuchenne, zlewozmywak, kuchenka) pralnia (pralki, suszarki, toaleta, regały itp.) sala spotkań (stół, krzesła, TV, sofa, komoda itp.) pomieszczenia biurowe (biurka, szafy, regały, krzesła biurowe) komputery do pomieszczeń biurowych II PIETRO sale sensoryczne (urządzenia audiowizualne pomagające niepełnosprawnym poznawać np.kolory, dźwięki itp.) sala rehabilitacyjna (sprzęt do rehabilitacji, łóżka, materace itp.) sala audiowizualna (sofy, krzesła, stoły, sprzęt audiowizualny itp.) kuchnia do nauki (meble, kuchenka, zlewozmywak, drobny sprzęt AGD typu czajnik, toster, opiekacz itp.) pokój kierownika i rehabilitantów (biurka, szafa, krzesła, laptop, drukarka itp.) sale warsztatowe (stoły, krzesła, szafy, komoda, tablica, urządzenie wielofunkcyjne, laptop) Szczegółowy zakres robót i ich ilość określają następujące dokumenty stanowiące załącznik do SIWZ: 1. Dokumentacja projektowa: PROJEKT WYKONAWCZY - WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ, PROJEKT WYKONAWCZY – TECHNOLOGIA KUCHNI. Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego producenta. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 5 Rozdziału XII SIWZ. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 97 9588 0004 1720 0000 2000 0030. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. 5. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej). 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach