Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza ogłasza przetarg
- Adres: 16-070 Choroszcz, pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7191091 w. 278 , fax. 085 7191405
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
pl. dr Zygmunta Brodowicza 1 1
16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
tel. 085 7191091 w. 278, fax. 085 7191405
REGON: 05058045800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Materiały opatrunkowe (pakiety 3) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować - w wyniku udostępnienia przez inne podmioty - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdz. IX pkt. 1 niniejszej SIWZ. 3.Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty muszą być załączone następujące oświadczenia i dokumenty lub (w przypadku dokumentów) poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3); b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy (minimum 3 dostawy) zostały wykonane należycie. Zamawiający uważał będzie ten warunek za spełniony wtedy, gdy Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty: a)oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 30 kwietnia 2004 r., Nr 93, poz. 896) - dokumenty te zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego; b)dokumenty wystawione przez producenta (np. prospekty, katalogi itp.) potwierdzające wszystkie parametry/warunki wymagane przez Zamawiającego, które zostały określone w Załączniku nr 1. Materiały informacyjne należy opisać z zaznaczeniem, którego Pakietu (asortymentu) dotyczą. c)próbki - wykaz próbek, które należy załączyć do oferty, wyszczególniony jest pod każdym z pakietów w Formularzu Cenowym (Załącznik nr 1); 3.Inne dokumenty: a)wypełniony i podpisany Formularz cenowy - według tabel podanych w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; b)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik nr 2; c)w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w § 1 ust.1 pkt. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 188 poz. 1155), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopia dokumentu (dokumentów) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. Oryginały dokumentów nie są wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppchoroszcz.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-05-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2016-04-27 - Dostawy materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitalnej PN-17/16/2
Dodano: 2016-04-20 - Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa materiałów opatrunkowych. Znak postępowania: DA-ZP-252-18/16
Dodano: 2016-04-14 - Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych oraz opakowań i testów do procesu sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-10-29 - Zakup i dostawa opatrunków i leków na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce (20 pakietów) nr sprawy: 2015/PN/APT/OP
Dodano: 2015-10-28