Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do Publicznego Gimnazjum w Wiżajnach, hali sportowej przy gimnazjum oraz Szkoły Podstawowej w Wiżajnach w sezonie grzewczym 2009/2010

Urząd Gminy Wiżajny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-407 Wiżajny, ul. Rynek 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5688049 , fax. 087 5688049
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wiżajny
    ul. Rynek 1 1
    16-407 Wiżajny, woj. podlaskie
    tel. 087 5688049, fax. 087 5688049
    REGON: 00005506110000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wizajny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do Publicznego Gimnazjum w Wiżajnach, hali sportowej przy gimnazjum oraz Szkoły Podstawowej w Wiżajnach w sezonie grzewczym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łączna szacunkowa wielkość dostaw w sezonie grzewczym 2009/2010 wynosi ok. 40 000 l oleju opałowego lekkiego. Wymagane parametry oleju opałowego zgodne z normą PN-C-96024:2001 dla L1:,gęstość w temp.15 st.C - max do 0.86g/ml;temperatura zapłonu - nie niższa niż 56 st.C;temperatura płynięcia nie wyższa niż (-20 st.C),lepkość kinematyczna w temp. 20 st.C - nie większa niż 6,00 mm2/s;wartość opałowa - minimum do 42 600 kJ/kg,zawartość siarki max do 0,20 %, zawartość zanieczyszczeń stałych - nie większa niż 24 mg/kg, zawartość wody- nie większa niż 200 mg/kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, niepodlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający wymogi określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach stanowiących ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Koncesja, zezwolenie lub licencja na obrót paliwami ciekłymi, 6)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wizajny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach