Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (48)3620283 , fax. (48)3620289
- Data zamieszczenia: 2018-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. (48)3620283, fax. (48)3620289
REGON: 670223451 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.radom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych do projektu „Inteligentne specjalizacje motorem rozwoju lokalnego rynku pracy”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do projektu „Inteligentne specjalizacje motorem rozwoju lokalnego rynku pracy”: 1. Foliopis uniwersalny - 15 zestawów; 2. Ołówek automatyczny (grubość końcówki 0,2 mm) - 30 sztuk; 3. Ołówek automatyczny (grubość końcówki 0,7 mm) - 30 sztuk; 4. Grafit do ołówka 0,7 mm - 30 opakowań; 5. Grafit do ołówka 0,2 mm - 30 opakowań; 6. Ołówek HB - 50 sztuk; 7. Temperówka - 30 sztuk; 8. Gumka winylowa do ołówków i atramentu - 30 sztuk; 9. Pojemnik magnetyczny na spinacze - 10 sztuk; 10. Gumki recepturki - 10 opakowań; 11. Nożyczki ergonomiczne - 10 sztuk; 12. Taśma dwustronna - 10 sztuk; 13. Etykiety samoprzylepne - 5 opakowań; 14. Zszywacz średni - 25 sztuk; 15. Dziurkacz średni - 26 sztuk; 16. Zszywacz elektryczny - 8 sztuk; 17. Zszywki do zszywacza elektrycznego - 20 opakowań; 18. Rozszywacz - 10 sztuk; 19. Pinezki beczułki - 10 opakowań; 20. Nóż do korespondencji - 10 sztuk; 21. Podkład z klipem i okładką - 15 sztuk; 22. Samoprzylepne zakładki indeksujące - 30 opakowań; 23. Koszulki A4 poszerzane z klapką - 20 opakowań; 24. Koszulki A4 krystaliczne - 30 opakowań; 25. Płyn do czyszczenia matryc LCD/TFT - 10 sztuk; 26. Marker do płyt - 10 sztuk; 27. Podkładka pod mysz i nadgarstek - 15 sztuk; 28. Kasetki ze zszywkami 6 mm do zszywacza kasetowego - 3 opakowania; 29. Kasetki ze zszywkami 8 mm do zszywacza kasetowego - 3 opakowania; 30. Kasetki ze zszywkami 10 mm do zszywacza kasetowego - 3 opakowania; 31. Teczka segregująca z 12 przekładkami - 12 sztuk; 32. Separatory kartonowe 1/3 A4 - 15 opakowań; 33. Zakreślacze - 20 opakowań; 34. Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm - 300 sztuk; 35. Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm - 250 sztuk; 36. Skoroszyt połówkowy - 300 sztuk; 37. Glicerynowy nawilżacz do palców - 10 sztuk; 38. Notatnik - 25 sztuk; 39. Notatnik w kratkę - 30 sztuk; 40. Zakładki indeksujące do archiwizacji - 15 opakowań; 41. Klips biurowy 19 mm - 10 opakowań; 42. Klips biurowy 25 mm - 10 opakowań; 43. Klips biurowy 32 mm - 10 opakowań; 44. Klips biurowy 41 mm - 10 opakowań; 45. Klips biurowy 51 mm - 10 opakowań; 46. Zestaw szuflad na dokumenty - 5 sztuk; 47. Zestaw 5 tacek na dokumenty - 5 zestawów; 48. Przybornik na biurko - 5 sztuk; 49. Cienkopis automatyczny - 30 sztuk; 50. Wkład do cienkopisu - 30 sztuk; 51. Pudło archiwizacyjne - 50 sztuk; 52. Pióro kulkowe - 30 sztuk; 53. Wkład do pióra kulkowego - 30 sztuk; 54. Ofertówka A4 - 2 opakowania; 55. Bloczek samoprzylepny - 10 sztuk; 56. Pióro wieczne - 10 sztuk; 57. Pióro wieczne - 10 sztuk; 58. Naboje z atramentem - 30 opakowań; 59. Naboje z atramentem - 30 opakowań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4): • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, chemicznych i papieru xero
Dodano: 2024-07-18 - Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-06-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-14 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2024-05-05 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06