Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80819 Gdańsk, ul. Okopowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 214 817 , fax. 583 214 810
- Data zamieszczenia: 2018-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
ul. Okopowa 15
80819 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 214 817, fax. 583 214 810
REGON: 19123609400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pomorska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę krzeseł i foteli z przeznaczeniem dla PP w Dębnicy i Lubichowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest krzeseł i foteli z przeznaczeniem do wyremontowanych pomieszczeń Posterunku Policji w Dębnicy i w Lubichowie zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ. Wyłoniony wykonawca zobligowany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do PP w Lubichowie i PP w Dębnicy. W postępowaniu zostanie przewidziane rozszerzenie zamówienia podstawowego o dodatkowe zamówienie opcjonalne w zakresie zwiększenia ilości asortymentu za kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą przeznaczoną na realizację zamówienia a wartością oferty wybranej jako najkorzystniejsza. Dokładne ilości asortymentu podane zostaną do umowy podpisywanej z wyłonionym w postępowaniu Wykonawcą. Gwarancja min. 24 miesiące. Wysoka estetyka wykonania. Dostawa krzeseł i foteli fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia, iż dostarczone krzesła i fotele spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą atesty/certyfikaty/karty katalogowe, wskazane przez Zamawiającego w OPZ. Wymagany termin realizacji zamówienia – do 22.02.2019 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu realizacji o 10 dni roboczych. Wyłoniony Wykonawca zobligowany jest do złożenia mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ w tym umowa, wykaz asortymentowy wymieniony w ZAŁĄCZNIKU nr 1 do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1..Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach wraz z wykazem asortymentowym, załącznikiem nr 1; 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 3. dokument potwierdzający wytrzymałość oferowanych krzeseł i foteli w zakresie bezpieczeństwa użytkowania krzesła, udokumentowany badaniem uprawnionego do tego podmiotu ( norma PN-EN ), 4.dokument potwierdzający trudnopalność tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie, zgodnie z normami PN-EN, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 5.dokument potwierdzający wytrzymałość na ścieranie tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w krzesłach min. 150.000 cykli, w fotelach min. 500.000 cykli Martindala, zgodnie z normami PN-EN, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 6.oświadczenie wykonawcy , iż proponowany przez niego asortyment będzie spełniał polskie i europejskie normy wymagane dla wyposażenia obiektów użyteczności publicznej. 7.Kartę produktu na proponowane krzesła i fotele.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł konferencyjnych składanych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-02-19 - Dostawa krzeseł biurowych obrotowych oraz krzeseł konferencyjnych 08/PN/2020
Dodano: 2020-01-22 - Dostawa foteli i krzeseł biurowych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2019-07-18 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWYCH KRZESEŁ
Dodano: 2019-06-12 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWYCH KRZESEŁ
Dodano: 2019-05-27 - Sukcesywna dostawa wraz z montażem krzeseł, foteli oraz ławek dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2019-04-10 - Dostawa krzeseł dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2018-01-18 - Dostawa krzeseł , foteli obrotowych i stołów uczniowskich dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2017-11-07 - Dostawa oraz montaż mebli, paneli, blatów oraz wykładziny w Bibliotece Głównej
Dodano: 2017-09-07 - Sukcesywna dostawa wraz z montażem krzeseł i foteli dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w 2017 roku
Dodano: 2017-03-08