Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, Narutowicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 472 400 , fax. 583 472 913
- Data zamieszczenia: 2019-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 472 400, fax. 583 472 913
REGON: 16200000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa foteli i krzeseł biurowych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli i krzeseł biurowych wraz z ich montażem. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części : CZĘŚĆ A i CZĘŚĆ B Dostarczone krzesła biurowe muszą być fabrycznie nowe, wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów wg szczegółowego opisu zawartego w załącznikach nr 5.1 i 5.2 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje dostawę krzeseł biurowych, montaż i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. W przypadku braku w opisie określonego koloru krzeseł, wykonawca ustali z zamawiającym kolory przy pełnych i aktualnych próbnikach przed realizacją umowy. 3. Wykonawca z którym zawarta będzie umowa będzie zobowiązany zawiadomić osoby upoważnione z jednostek organizacyjnych Zamawiającego o gotowości dostawy i montażu krzeseł, na co najmniej 48 godzin przed planowaną dostawą i montażem a także winien wcześniej ustalić kolory tapicerek, mebli i rodzaj kółek krzeseł obrotowych do odpowiedniej nawierzchni. 4. Odbioru krzeseł dokonają upoważnieni pracownicy Zamawiającego wymienieni w załącznikach nr 5.1 i 5.2 do SIWZ, spisując wraz z przedstawicielem Wykonawcy protokół zdawczo-odbiorczy. 5. Zamawiający wymaga aby zaoferowane krzesła posiadały atesty i sprawozdania z badań zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w załączniku 5.1 i 5.2 w tabeli nr 1 (kolumna nr 3 i 5), powyższe dokumenty winny być wydane (wystawione) przez podmioty uprawnione do ich wystawienia a Wykonawca zobowiązany je będzie okazać w trakcie realizacji umowy w terminie 2 dni roboczych na każde wezwanie Zamawiającego przekazane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39112000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest przed terminem składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: CZĘŚĆ A : 900 PLN CZĘŚĆ B : 250 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część, Wykonawca winien wnieść kwotę wadium, stanowiącą sumę wymaganych kwot w poszczególnych częściach.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do prowadzenia działalności objętej zamówieniem nie są wymagane specjalne kompetencje lub uprawnienia. Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Formularz/formularze rzeczowo-cenowy 3. Opcjonalnie pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli umocowanie nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych Wykonawcy lub podmiotu reprezentującego kilku wykonawców składających ofertę wspólną. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł konferencyjnych składanych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-02-19 - Dostawa krzeseł biurowych obrotowych oraz krzeseł konferencyjnych 08/PN/2020
Dodano: 2020-01-22 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWYCH KRZESEŁ
Dodano: 2019-06-12 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ FABRYCZNIE NOWYCH KRZESEŁ
Dodano: 2019-05-27 - Sukcesywna dostawa wraz z montażem krzeseł, foteli oraz ławek dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2019-04-10 - PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę krzeseł i foteli z przeznaczeniem dla PP w Dębnicy i Lubichowie
Dodano: 2018-12-28 - Dostawa krzeseł dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2018-01-18 - Dostawa krzeseł , foteli obrotowych i stołów uczniowskich dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2017-11-07 - Dostawa oraz montaż mebli, paneli, blatów oraz wykładziny w Bibliotece Głównej
Dodano: 2017-09-07 - Sukcesywna dostawa wraz z montażem krzeseł i foteli dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w 2017 roku
Dodano: 2017-03-08