Miejski Zakład Komunikacji ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6555202 , fax. 056 6555339
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji
ul. Sienkiewicza 24/26 24/26
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6555202, fax. 056 6555339
REGON: 00573656200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę kompletów modernizacyjnych do tramwajów (04/P/2010) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2010 roku transportem i na koszt Wykonawcy kompletów modernizacyjnych opartych na wewnętrznej konstrukcji stalowej (poszycie z kompozytów poliestrowych) do czterech wagonów tramwajowych typu 805 Na, opisanych w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252370001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2500,- zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 28 stycznia 2010. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer: 43 1610 1188 0011 2149 2000 0001 w Banku Spółdzielczym I Oddział Toruń (w tytule przelewu prosimy wpisać: wadium 04/P/10). Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty (prosimy nie łączyć dokumentu trwale z ofertą, aby umożliwić jego zwrot). Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi zarys dokumentacji technicznej z poglądowymi rysunkami. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną