Urząd Gminy Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3570251 , fax. 052 3540490
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Inowrocław
ul. Królowej Jadwigi 43 43
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3570251, fax. 052 3540490
REGON: 00053969600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą OSP w miejscowości Jacewo gmina Inowrocław - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budynek parterowy, niepodpiwniczony o powierzchni użytkowej 393,5 m2, powierzchni zabudowy 524,5 m2, kubaturze 2622,0 m3, dach czterospadowy. Metoda wykonania tradycyjna. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie: - robót przygotowawczych i robót ziemnych, - robót budowlano montażowych, - robót instalacyjno wewnętrznych, - wykonanie przyłączy wod. - kan., - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 6.000,00 zł. Słownie: sześć tysięcy złotych 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22.ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mianowicie: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy, a mianowicie: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał zamówienia z należytą starannością w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , z wyjątkiem przypadków , gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie ,rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu jako osoba fizyczna nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; jako spółka jawna ,której wspólnika prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych jako spółka partnerska, której partnera lub członka zarządu prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych jako osoba prawna , której urzędujących członków władz prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych nie otrzymał kary pieniężnej , w ciągu ostatnich trzech lat , o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcje publiczną złożył wymagane oświadczenia , spełnił istotne wymagania określone w ustawie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia , w ogłoszeniu do składania ofert dostarczył prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy będzie dokonywana przy zastosowaniu powyższych kryteriów na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych w punkcie IX niniejszej specyfikacji poprzez ocenę spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości , zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kopii gdy zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Wymagane dokumenty jakie zobowiązani są Wykonawcy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia /w zał. nr 2 do SIWZ/ przedłożyć jako załącznik nr 2 do oferty Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - przedłożyć jako zał. Nr 3 do oferty Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o nie zaleganiu z opłacaniem podatków -przedłożyć jako zał.nr 4 do oferty Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - przedłożyć jako zał. Nr 5 do oferty Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -9 ustawy prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przedłożyć jako zał. nr 6 do oferty . Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / druk w zał. nr 3 do SIWZ/ - przedłożyć jako załącznik nr 8 do oferty Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem : z ostatnich dwóch lat albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż dwa lata - przedłożyć jako zał. nr 9 do oferty. Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - przedłożyć jako zał. Nr 10 do oferty . Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności / druk z zał. nr 7 do SIWZ - przedłożyć jako zał. nr 11do oferty Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót o podobnych zakresie , z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców druk w zał. nr 4 do SIWZ- przedłożyć jako zał. nr 12 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły - Zespół Szkół w Lubrańcu
Dodano: 2016-06-17 - Rekonstrukcja i przebudowa budynku Synagogi w Koronowie wraz z adaptacją na cele kulturalno-oświatowe
Dodano: 2015-06-29 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Suchatówka w Gminie Gniewkowo
Dodano: 2015-01-08 - Urządzenie placu rekreacyjno - edukacyjnego p.n. Askaukalis wraz z przyległym parkingiem.
Dodano: 2014-08-04 - Rekonstrukcję i przebudowę budynku Synagogi w Koronowie
Dodano: 2014-05-22 - Budowa świetlicy w Brześciu wraz z zagospodarowaneim terenu.
Dodano: 2014-04-29 - Budowa sali wielofunkcyjnej (wystawienniczo - artystycznej) przy Placu Kościeleckich 6 w Bydgoszczy wraz z wyposażeniem w ramach zadania pn. ADAPTACJA BUDYNKU Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki STARA OCHRONKA w Bydgoszczy. (przy budynku wpisanym do rejestru zabytków)
Dodano: 2014-03-31 - DOSTOSOWANIE MUROWANEJ CZĘŚCI ZABYTKOWEGO DWORU W JASTRZĘBIU K. LIPNA Z PRZEZNACZENIEM DLA FUNKCJONUJĄCEJ W TYM OBIEKCIE FILII BIBLIOTEKI GMINNEJ
Dodano: 2014-02-10 - Budowa sali wielofunkcyjnej (wystawienniczo - artystycznej) przy Placu Kościeleckich 6 w Bydgoszczy wraz z wyposażeniem w ramach zadania pn. Adaptacja budynku Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sztuki Stara Ochronka w Bydgoszczy(przy budynku wpisanym do rejestru zabytków).
Dodano: 2013-11-08 - GMINA LUBICZ, Lubicz Dolny ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz.
Dodano: 2013-09-13