Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę, instalację, wdrożenie i utrzymanie wraz z analizą przedwdrożeniową zintegrowanego systemu informatycznego MZK w Toruniu Sp. z o.o.

Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 65 55 200 , fax. 56 65 55 339
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu Sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 24/26 24/26
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 65 55 200, fax. 56 65 55 339
    REGON: 34122789200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzk-torun.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dostawę, instalację, wdrożenie i utrzymanie wraz z analizą przedwdrożeniową zintegrowanego systemu informatycznego MZK w Toruniu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) w 2013r. - wykonanie kompleksowej analizy przedwdrożeniowej w kontekście wdrożenia zintegrowanego systemu zarządzania i controllingu w przedsiębiorstwie wraz z obiegiem dokumentów wpływających do sekretariatu spółki i planem kont oraz systemem finansowo - księgowym (FK), systemem dla środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia (ŚT), a także systemem rejestrującym sprzedaż i obsługującym kasę główną i systemem kadry i płace. - dostarczenie i instalacja serwera aplikacji z bazą danych ww. systemów - obudowa typ rack (do szafy rack 19) z systemem backup-u bazy danych. Szczegółowe parametry serwera określi wykonawca po wykonaniu analizy przedwdrożeniowej. - dostarczenie i instalacja systemu zarządzania i controllingu w przedsiębiorstwie wraz z obiegiem dokumentów wpływających do sekretariatu spółki i planem kont oraz systemem finansowo - księgowym (FK), systemem dla środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia (ŚT), systemu obsługującego sprzedaż i kasę główną Spółki - rozpoczęcie prac związanych ze zintegrowaniem poszczególnych modułów z systemami funkcjonującymi w Spółce (w tym głównie z systemem gospodarka magazynowa i remontowa - system Adop, grafik służb kierowców i motorniczych lub zastąpienie ich własnymi modułami) - szkolenie pracowników merytorycznych, administratorów, - świadczenia gwarancyjne, b) w 2014r. - dostarczenie i instalacja systemu kadry - płace (KP), - zintegrowanie ww. modułu z systemami funkcjonującymi w Spółce (w tym głównie z systemem grafik służb kierowców i motorniczych lub zastąpienie ich własnymi modułami) oraz zautomatyzowanie procesu pobierania czasu pracy, szczególnie kierowców i motorniczych) , - rozpoczęcie wdrażania modułu eksploatacji - określonego w załączniku nr 10, - szkolenie pracowników merytorycznych, administratorów dla systemu kadry - płace, - świadczenia gwarancyjne dla systemu kadry - płace, - wdrożenie, utrzymanie i serwisowanie przez okres 12 miesięcy od wdrożenia systemów zarządzania i controllingu w przedsiębiorstwie wraz z obiegiem dokumentów wpływających do sekretariatu spółki i planem kont oraz systemem finansowo - księgowym (FK), systemem dla środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia (ŚT), systemem obsługującym sprzedaż i kasę główną a także systemem kadry i płace. - jak również modyfikacja i utrzymanie modyfikacji przez okres 12 miesięcy, - serwisowanie przez okres 12 miesięcy serwera aplikacji z bazą danych ww. systemów. c) w 2015r. - dokończenie wdrożenia modułów zakupionych w latach poprzednich. Opcja zakupu dodatkowych modułów Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu (dostawa i wdrożenie) dodatkowych modułów w ramach zawartej w wyniku przetargu umowy: 1) Moduł dyspozytora, 2) Moduł obliczania prowizji służb ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3000,- zł (słownie zł: trzy tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu oznacza to, że kwota wadium musi zostać zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer: 85 1240 4009 1111 0010 4319 5292 prowadzony przez Bank PEKAO S.A. W tytule przelewu prosimy wpisać: wadium 36/P/13. Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty. (prosimy nie łączyć dokumentu trwale z ofertą, aby umożliwić jego zwrot). Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Technologia oferowanego rozwiązania oraz jego funkcjonalność
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mzk.torun.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach